• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducati V4 katupyörä

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On mielenkiintoista nähdä miten paljon tämä tuleva peli perustuu Desmosediciin ja minkä verran se on aivan bränikkää tekniikkaa.
Elektroniikka nyt ainakin on kehittyneempää, lisäksi uuden pyörän tulee olla Euro4-kelpoinen joten nämä parametrit rajoittavat tietenkin jonkin verran designia.
"Vakio"versiota ei voi hinnoitella kovin tyyriiksi jotta se on sbk-kelpoinen, tosin voisi olettaa Ducatin historian tuntien että ensin tulee joku ylikylän versio ja myöhemmin ns. karvalakkimalli ja luokitteluversio sbk:ta varten.
 
On myös mahdollista, että R-malli (tai muu luokitteluversio) on 1000cc mutta esim. perus- ja S-mallit 1100-1200cc tms. Kuten oli Panigalen kanssa. Ei ehkä ekana vuonna mutta jatkossa mahdollista. Ensin merkkiuskollisilta rahat pois tonnisella vehkeellä ja sitten seuraavana vuonna kuutiota lisää ja +15-20hv ja rahat pois :grin: Ja muutenkin moottoria voi versioida eri malleihin suht järkevästi.

Kiinnostaa kyllä nähdä mitkä tehot ne siihen tekee kun viimeisimmät Panigalet on jo reilusti yli 200hv.
 
Eiköhän sieltä tule ihan normaalit perus, s- ja r-mallit myyntiin. Vähintään perus- ja s-malli tulevat myyntiin heti olkoon tilavuudet sitten mitä tahansa. Hinnoittelu varmasti samaa tasoa Panigalen kanssa. Vahvassa harkinnassa olisi hankkia tuollainen, mutta katsotaan nyt speksit, hinnat jne ensin. Ajatuksena laittaa ensin pelkäksi ratapyöräksi ja katsoa sitten tulevaisuudessa laittaako kilpiin vai ei. Autoveron lisäksi pienimuotoinen ongelma on se, että kotimaan Ducatit ovat autoverottominakin jonkin verran muuta maailmaa kalliimpia, joten säädöksihän tämä helposti menee.
 
Ei löydy enää sitä. Olikohan feikki. Mutta olisi ollut mun makuun. Vähän Desmosedicin piirteitä tankista taaksepäin ja Panigalen etukatteen näköä. Pakoputket alakatteesta ja penkin alta.
 
Yritin muistella että kukas sen hommaa, mutta sinähän se olit. Otahan kuvia kun pyörä löytyy tallista. :respect:

Tilaan sen S-version, jos saan tarpeeksi hyvän hinnan vaihdokista. Ehkä pitää laittaa HP4 pois vaikka se on kyllä todella hyvä pyörä. Kävin RM Heinolla äsken kysymässä vaihdokista tarjousta. Pitää kysyä vielä muualtakin.
 
http://www.maxxmoto.be/nieuws/ducati-v4-1000-en-mogelijk-1200cc/

But there is more because, through readers with good eyes, we learned that the frameless design of the Panigale overboard went in exchange for a twinspar cast frame. That return to older technology could immediately be one of the most important elements for the new V4 Superbike at the technical level.

Schermafbeelding-2017-06-24-om-15.52.15.jpg
Schermafbeelding-2017-06-24-om-15.52.24.jpg

Because awaiting that V4, the big magazine's a la MCN, Motorrad or Moto Journal step by step leads to Kar Lee , a designer who has sketched draft sketches for years. He collapsed in his digital pen and finished using the below-mentioned artwork based on the spypics you could find in a while ago. But would that say that the new Ducati will look like this? Nope.

DUCATI_V4alt_KK1.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös