• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducati V4 katupyörä

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tämmönen jo unohtunut.... Oishan se sittenkin ollut aika taakse venytetty tankki :D

Eiköhän se tankki ole, jos puhutaan alupöntöstä.

"That race bike also has a noticeable fuel tank under the rear seat, leaving an ample airbox at the front of the machine."

2019-Ducati-Panigale-V4-R-brands-hatch-race-bike-02.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Kah... ryhmäpaine ja häpeän pelko sai muuttamaan arvioni liian pikaisesti.
 
16 000 pyörähdystä. Rajua. Toivottavasti saadaan Rutterin testiin joskus.
 
Siivet - oksu.
Nyt kun rungosta saatiin hopea väri pois ni pitikö se tankista hioa esiin - oksu.

Muuten nätti peli.
 
^
Eli liikkeen pihassa musteen vielä kuivaessa paperissa kaivaa Mesen kontista laikan ja kilikalin, ja parkaisee avot!
 
^
Eli liikkeen pihassa musteen vielä kuivaessa paperissa kaivaa Mesen kontista laikan ja kilikalin, ja parkaisee avot!

Mmm... ei ollu kyllä rakkautta ensisilmäyksellä.

Edit. Sinänsä kyllä sääli olisi sairautta. AMG sai tänään kolme kertaa reikäporasta ja nyt on kabiiniin saakka Defan narut vedelty.
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä nuo siivet irtoaa suht helpolla. Sivukatteen uudistettu muotoilu ja rungon maalaaminen mustaksi erittäin hyviä vetoja. Tankki sitten vähän hankalampi, vaikka voihan senkin maalata halutessaan. V4S Corse näyttää myös erittäin hyvältä, vaikka siinä noita modifioituja sivukatteita ei olekaan. EICMAssa sitten livenä kaikki uutuudet :jpstyle:
 
Yön yli nukuttuani ja kuvia tuoreilla silmillä katsottuani eilinen ensituntuma vahvistuu. Toi tankin etuyläviistoon menevä hopea väri on todella ruma. Vissiin se suunnittelija joka teki ekaan Audi R8siin vastaavan käikäleen on nyt sitten Ducatilla. Ei toimi kyllä yhtään. Wingletit lähtee varmaan joo irti. Katteen kidukset toimii hyvin.
 
Jos laitteen nopeus on selvästi suurempi kuin matkustajakoneen lentoonlähtönopeus, on silloin jo ihan hyvä syy panostaa aerodynamiikkaan. Eli antaa mennä vaan, sitten teipillä tai maalilla sellaista visuaalista efektiä kuin kenenkin silmä vaatii.
 
Yön yli nukuttuani ja kuvia tuoreilla silmillä katsottuani eilinen ensituntuma vahvistuu. Toi tankin etuyläviistoon menevä hopea väri on todella ruma. Vissiin se suunnittelija joka teki ekaan Audi R8siin vastaavan käikäleen on nyt sitten Ducatilla. Ei toimi kyllä yhtään. Wingletit lähtee varmaan joo irti. Katteen kidukset toimii hyvin.

Äkkiä kuvia katellessa taitaa tuo harmaa olla harjattua ja lakattua alumiinia.

Edit. Mitähän tälle tulee hintaa? 60+k€?
 
Ei suoranaisesti liity otsikon "katupyörään", mutta mitä veikkaatte tuleeko V4R viemään kaikkia muita WSBK:ssa, BSB:ssa yms kun litran mittaa? Ainakin speksit on sellaset, että moro. Toki säännöt tasoittaa, mutta onhan tämä jo vähän eri tason aihio kun muut. Jokohan alkaa TT:ssäkin pyörimään Ducateja ensi vuonna..
 
Ei suoranaisesti liity otsikon "katupyörään", mutta mitä veikkaatte tuleeko V4R viemään kaikkia muita WSBK:ssa, BSB:ssa yms kun litran mittaa? Ainakin speksit on sellaset, että moro. Toki säännöt tasoittaa, mutta onhan tämä jo vähän eri tason aihio kun muut. Jokohan alkaa TT:ssäkin pyörimään Ducateja ensi vuonna..

TT olis kiva... siellä voisikin pärjätä, jos moottori on hurjasta tehosta huolimatta säyseä, ja pyörä lujaa tekoa.


WSBK ja BSB voivat olla hankalampia just noiden sääntöjen takia. BSB:ssä vakio ECU jarruttelee menoa varmasti, ja niillä radoilla pään irti syövä teho ei ole aina välttämättä eduksi. WSBK riippuu Ducatin panostuksesta. Huhutaan, että Kawa kaataa rahaa WSBK-talliinsa enemmän kuin Aprilia omaan GP-viritykseensä.

Mut joo, toivotaan, että ensi kaudella noissa sarjoissa Ducatilla ajetaan voitoista. Ja hurjan pyörän tekivät. Mikähän on baijerilaisten vastaisku? Aprilian pitää ainakin laihtua.... alkaa juna mennä, kun perusdesign on10 v vanhaa.
 
Enpäs muistanu tota sääntöö ollenkaan. Eli alle 55k€ pitäs jäädä hinta Suomessa. Ihanan halpaa. :D

Säännöthän nykyään sanelee koko pitkälle mitä mikäkin osa kilpurissa saa maksaa. Esim swingi 10000€. Edelleen tehdastiimi voi käyttää vaikka miljoonan per swingi, mutta kympillä niitä on myytävä kaikille halukkailla.

Noi nykyisetkin säännöt kun lukee läpi, niin edelleen aihiolla itsellään on vain viitteellinen merkitys. Kaikilla isoilla valmistajilla olisi mahdollisuus rakentaa voittajapyörä. Mutta nythän siellä on käytännössä Kawa ja Ducati (ehkä Yamaha) isommalla presenssillä ja tulokset kokolailla sen mukaan. Ja tottakai näille silloin seuloutuu myös parhaat kuljettajat.
 
Back
Ylös