Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli kans 1098s, hieno pyörä kaikenkaikkiaan, ja viimeinen kunnon “ vääntö” moottori^
Kylhän ton ymmärtää. Toi ärrä on ihan OTT. Perusvessakin kerännyt kehuja kokeneilta testaajilta.
Hintalappuhan noissa on, mutta se haittaa vain köyhiä.
Oiskohan nää Ducatin parhaita pyöriä sitten 916:n, 996:n ja 998:n?
Tietty, jos multa kysytään, niin onhan 1098 ihan saatanan hieno ja ässä kanssa, mutta siinä vaiheessa oli kelkasta jo hieman pudottu vs. muut valmistajat.
Monta vuotta toimittajat ovat todenneet, että pyörien suorituskyvyn ja tekniikan suhteen eletään poikkeuksellisen hienoa aikaa. Kylä näin on.

Eikö se ole 1500kpl?Motorradin insideri vihjailee että ei valmisteta kuin luokitukseen vaaditut 500kpl, jotka käytännössä on jo myyty. Voi tietysti olla vääräkin vihjaus. Rahaa pöytään, niin asia selviää?
"Järjestelmä vähentää tällöin jarrupainetta kurvin sisäpuolen jarrulevyjen pinnoilta kulman jyrkkyyden mukaan, mikä vähentää pyörän pyrkimistä pystympään ajoasentoon."
Jotenkin tulee mieleen että onkohan tuo käännös mennyt ihan putkeen.
https://www.wired.com/2015/06/new-ducati-stability-system-makes-crashing-near-impossible/
Jos Englanti taipuu niin tässä 2015-vuoden artikkelissa myös sateella ja huonolla pidolla ei saatu pyörää kaatumaan kaarre-ABS ansiosta.
Joo. Eli, kun jarrua puristetaan pyörä ei mee lukkoon, vaikka pärrä ois kallellaankin.