Ducati vaatteita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonba
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tonba

New member
Ihan mielenkiinnosta kyselen kuinka paljon porukka täällä on hankkinut Ducatin vaatteita yms. tilpehööriä? Joko aitoina laatutuotteina tai sitten muualta peräisin olevaa materiaalia. Ja nyt en tarkoita ajovarusteita vaan ihan vapaa-ajan tuotteita.

Itse hankein tuossa muutama kuukausi sitten Ducati 748-nahkavyön

ja seuraavaksi olen suunnitellut ostavani Puman Panigale tossut

Ducati Desmosedici t-paita on tällä hetkellä ainut Ducati vaate. Sen ostin Valencian MotoGP-kisasta. Oli tosin kiva yllätys huomata hotellilla, että takana lukee SETE 15
tounge.gif
No ilmankos makso vaan 10€. Ja tekeehän se Sete kovasti paluuta MotoGP-luokkaan. Lisää pitäs saada. Lippis ainakin. Se fleecetakki ois hieno, mutta pirun kallis. Aina silloin tällöin tulee kateltua ebaysta josko jotain löytys edullisesti.

Ducati corse lippis löytyy ja Ducatin "-78 kisa" t-paita...
kummatkin ducatin virallisilta sivuilta tilattuja. paita maksoi ihan helvetisti... mut olihan se silti pakko hommata...

Punainen Ducati Corse-lippis löytyi Lohjan rompepäiviltä ja vielä samanlainen valkoinen raidoitus kuin pyöräni tankissa!
2€!

Meillä on vaimon kanssa vähän sellainen periaate että minulla Ducateja ja hänellä Ducati-tekstiilejä.

Kaikkea ei voi saada kerralla  
biggrin.gif

Oli tosin kiva yllätys huomata hotellilla, että takana lukee SETE 15
tounge.gif
No ilmankos makso vaan 10€.
biggrin.gif
Ihan samat kävi mulle kun halvan ostin paidan Sachsenringiltä...

pari muutakin paitaa löytyy, ja lippis. Niin ja vielä shortsit (joissa lukee pienellä Ducati jossain...)

Mutta ei tää ducati mikään poikkeus ole, merkki siinä kuin muutkin. Eli kaapista taitaa löytyä tän lisäks ainakin kawa ja jammu tekstiilejä.

Löytyyhän noita. Puuvillainen ducatimeccanica-paita esimerkiksi sopii erinomaisesti brutalen puhdistamiseen ja kiillottamiseen...
biggrin.gif

Löytyyhän noita muutamia. Ducati Meccanica vyö, Puman 250- Ducati lenkkarit mustana, muutama t-paita ja lippis sekä kahdet Oakleyn arskat Ducati -mallistosta.

Panigalet piti ostaa ekaksi mutta eivät alkuunkaan sopineet jalkaan. kyllä, koko oli oikea
lookaround_orig.gif

Puolen tusinaa lyhyt- ja pitkahihaista T-paitaa ja kaksi fleecea. Kaikki ostettu Borgo Panigalen Ducati-kaupasta.

Yksi fleece ja lähes kymmenen t-paitoja joista osa emännän ja lasten käytössä. Lisäksi lippiksia ja jotain pientä sälää?

Mieluummin otan samat ilman Ducatin merkkejä. Jotenkin vaivaa tuo liika merkin mainostaminen, se ei sovi minulle.

Tullu hankittua yks sellainen ducatin college- takki, haluaisi vielä hommata jossain vaiheessa jonkun näkösen hupparin.. Pittää avomiehelle sanoa, että jos se joulupukki tois vaikka jouluna..

mää muistan joskus aikoinnaan niin hjuu kun oli karseen kipeenä pakki ja valkoset kalsongin hjuuu jalassa ja voi mahoton kun pierasin niin olin ihan varma et kalsareis luki punasel dukati ja ruskeella monster  et  voi noit tehä ittekii aika näppärästi
cool.gif

..lvetin pienikokoisia näyttävät nuo orggikset Ducati vermeet olevan Hailacissa.. enkä ole kuin yhden äksän mies  
biggrin.gif

ja varsinkin naisten paidat oli ihan lastenkokoa..

Back