• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducatiko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aj@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Omalla tavallaan hieno. 2-venttiilinen kone kyllä sopis paremmin tuon tyyliseen vehkeeseen.

Aika magee, mut tuo on vaan tuommosta photoshop väsäilyä. Vähän samanlainen ku bemarin custom concept.

Jotenki tohon istuis paremmin H-D tarra kylkeen... ei vaan sovi tyyliin ja imagoon...

Ihan siisti mopo muuten
cool.gif

Luonnottoman näköinen, suorastaan hirveä, mutta silti erittäin vetoava. Ei ehkä ihan yhtä luonnottaman näköinen mutta silti samaa sarjaa...

DSC04291.jpg

Ja tuolla vielä hieman erityyppinen hahmotelma asiasta...

Kyl, isolohko 2v Desmon ääni chopperiin sopii ihan hyvin... antaa mennä vaan.

Itse asiassa laitoin sen kuvan, kun olen aina tykännyt vähän
erikoisemmista laitteista. Tiedä häntä, jos vaikka nykyisen vehkeen ulkomuotoon, joka sekin on täysin uusittu tänä vuonna, kesän mittaan kyllästyy ja vaikka jotain tommosta talvi-iltojen ratoksi väsäilisi. Tuo perusasetelma on ihan kuin Multistrada, tuohon tankkiin vain ei monta litraa taida mennä, mutta muuten. Oliskohan jollain mitään käsitystä, miten etupään kulma ja muut systeemit saadaan tehtyä. Itse asiassa kuvan vehje on muistaakseni ST-sarjan viritelmä?

Jalkatappien siirto eteen on kans aika oleellinen ja suht haastava homma, aika vähän runkoputkea menee ducateissa koneen alla.
smile_org.gif

Niinpä. En ole vielä löytänyt. Ehkäpä moottorin kiinnityspultista
virittelemällä ja siihen optista onaniaa päälle?

Ihmettelin miksi tuo on niin riisutun ja yksinkertaisen oloinen, puuttuuhan siitä kaikki jarruletkut, ketjut ja sähköt.

Back