undertow
New member
Tuohan selviää viimeistään siinä vaiheessa, kun mitataan 
Ja eipä taida mittaukset auttaa, kun rännissä lukee nottei saisi tiellä ajella. Vai oikeinko Termin täysränni on Diaveliin eemeli-hyväksytty?
Oman pyörän täysränni ei ainakaan ole, ja naapuri kehuu että pistää voiman äänellä. Hyvät naapurit ovat kullan arvoisia
Niin, 102 db saisi lähteä, yläputkesta tulee 107 db (vielä hyvin "rajoissa"), alaputkesta aika paljon enemmän (about se 110 db, eli teoriassa vielä lailliset). Ero voipi tietysti johtua siitä, että 20 cm:n päässä kalkattaa varsin väljä kytkinkori ja äiti maa on siinä vieressä heijastelemassa...
Joka tapauksessa paljon hyvää tahtoa pitää olla, jotta pääsee matkaa jatkamaan ilman e-hyväksyntää, vaikka desibelit nippa nappa rajoissa pysyisivätkin.
Ja lopuksi, vaikka luvut ovat mittauskierroksilla aika isot, on ihan hanskasta kiinni millä volyymeillä asutuilla alueilla ajelee.

Ja eipä taida mittaukset auttaa, kun rännissä lukee nottei saisi tiellä ajella. Vai oikeinko Termin täysränni on Diaveliin eemeli-hyväksytty?
Oman pyörän täysränni ei ainakaan ole, ja naapuri kehuu että pistää voiman äänellä. Hyvät naapurit ovat kullan arvoisia
Niin, 102 db saisi lähteä, yläputkesta tulee 107 db (vielä hyvin "rajoissa"), alaputkesta aika paljon enemmän (about se 110 db, eli teoriassa vielä lailliset). Ero voipi tietysti johtua siitä, että 20 cm:n päässä kalkattaa varsin väljä kytkinkori ja äiti maa on siinä vieressä heijastelemassa...
Joka tapauksessa paljon hyvää tahtoa pitää olla, jotta pääsee matkaa jatkamaan ilman e-hyväksyntää, vaikka desibelit nippa nappa rajoissa pysyisivätkin.
Ja lopuksi, vaikka luvut ovat mittauskierroksilla aika isot, on ihan hanskasta kiinni millä volyymeillä asutuilla alueilla ajelee.