Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moro,tiedän yhden kaverin joka osaa erityisesti ducatit huoltaa.ei vaihda ylimääräisiä osia ja varmasti paikantaa viat.ja sillä on hinta laatu suhde enemmän kuin kohdallaan.kaverilla on pikku paja siinä vihdintieltä kun lähtee hanko-hyvinkää tietä hyvinkäälle päin niin jonkun 5-10 kilometrin päässä.itellä on siitä pelkkää hyvää sanottavaa.vein entisen 749 sinne isoon 20tkm:n huoltoon jolloin myös kytkin reistaili ja kaveri laittoi sen kuntoon ja huolsi pyörän eikä hintaa tullut kuin noin 350 euroa.voin pistää nimeä ja puhelinnumeroa jos kiinnostaa.RM heino ja Hailac on todettu rimanalituksiksi. Hailakki ei löydä kuluneita startin hiiliä , jos on käynnistysongelmia, vaan vaihtaa uuden akun, asiakas itse selvitti vian huollon jälkeen.. Heinon venttiilihuollon 20 000km iso huolto jälkeen 5000 km ajoa ja uudet nokkahihnat ovat jo liian löysällä... jako sekaisin ja venttiilivaurio. kuka näitä ducateita osaa oikeasti huoltaa suomessa ? apuva ! pakko käydä itse kirjekurssi koska rahat menevät hukkaan liikkkeiden tekemissä huolloissa. Yhdellä kaverilla oli eräällä maahantuojalla uuden pyörän ensimmäisessä huollossa tehty upeaan punaiseen runkoon 2 cm pitkä vaurio maalaukseen näkyvimmälle kohdalle, en tiedä miten asia korjattiin, pyörän purku ja rungon uudelleen maalaus olisi ollut oikeutettu ratkaisu ? karmeaa tuhota uusia kalliita pyöriä, yhuolimattomalla huollolla.![]()
![]()
Muistaakseni vein sille jakohihnat enkä muuta ja ei se ihan oikeasti tuon kalliimpaa ollut.kytkin viellä reistaili ja senkin laittoi kuntoon,hailacilla olisi varmaan vaihtanut koko kytkimen.vaikka kytkin kellossa oli paskaa sisällä ja hampaat kuluneet.Mitähän siinä 20k huollossa tehtiin tuohon 350 euron hintaan? Jos oikeasti saa tuohon hintaan, niin tänne vain yhteystietoja. Mietin vain tuossa, kun suunnittelin, että teen itse osan tuosta tulevista 10k huollosta ja jo pelkästään tarvikkeisiin menee reilusti rahaa.
Öljyt 40-50 euroa (perus 20w-50)
Öljyfiltteri 7 euroa (mc lifestyle)
Bensafiltteri 29,00 euroa (mc lifestyle)
Jakohihnat 129 euroa (mc lifestyle)
Tulpat 20*2 euroa (mc lifestyle)
Jarru/kytkin -nesteet pari kymppiä
Noista tulee nopeasti sellaiset 250 euroa, joten ei pitäisi mennä 350 euroon missään liikkeessä, ellei ole todella hyvä tuttu. Venat pitäisi kuitenkin siinä samalla tsekata kaiken muun lisäksi.
e. unohdin vielä air filterit, jotka vaihdoin tuossa vähän aikaa sitten. Taisivat olla jotain 80 euroa pari.
Lopeta jo itkeminen ja myy se SPS vaikka minulle. Maksan romusta romun hinnan, jos sitä jonkinlaisena sekundatuotteena pidät. Osta tilalle vaikka Honda niin opit olemaan.No, ämmämäisintä on Ducatilla tietenkin , kun ei pidetä huolta asiakkaista vastaamalla tuotannossa olleista materiaali ja valmistus virheistä.
Keunuvipun pinnoitteen hilseily ongelmaa ei voi korjata, kuin vaihtamalla uudet , oliko evoluutio ("evoluutsioone") versio 5 pinnoitetut vivut. Tämä kertonee , että aikaisemmissa alkusarjan osissa oli ollut valmistevirhe jo tehtaalta lähtiessä . Vastuullinen maahantuoja ja merkki vastaa tuotteistaan, vastuuton ei .päätelkää itse, kumpi tässä on kyseessä.![]()
+1Lopeta jo itkeminen ja myy se SPS vaikka minulle. Maksan romusta romun hinnan, jos sitä jonkinlaisena sekundatuotteena pidät. Osta tilalle vaikka Honda niin opit olemaan.No, ämmämäisintä on Ducatilla tietenkin , kun ei pidetä huolta asiakkaista vastaamalla tuotannossa olleista materiaali ja valmistus virheistä.
Keunuvipun pinnoitteen hilseily ongelmaa ei voi korjata, kuin vaihtamalla uudet , oliko evoluutio ("evoluutsioone") versio 5 pinnoitetut vivut. Tämä kertonee , että aikaisemmissa alkusarjan osissa oli ollut valmistevirhe jo tehtaalta lähtiessä . Vastuullinen maahantuoja ja merkki vastaa tuotteistaan, vastuuton ei .päätelkää itse, kumpi tässä on kyseessä.![]()
![]()
Ja ihan aikuistenoikeesti.Muistaakseni vein sille jakohihnat enkä muuta ja ei se ihan oikeasti tuon kalliimpaa ollut.kytkin viellä reistaili ja senkin laittoi kuntoon,hailacilla olisi varmaan vaihtanut koko kytkimen.vaikka kytkin kellossa oli paskaa sisällä ja hampaat kuluneet.Mitähän siinä 20k huollossa tehtiin tuohon 350 euron hintaan? Jos oikeasti saa tuohon hintaan, niin tänne vain yhteystietoja. Mietin vain tuossa, kun suunnittelin, että teen itse osan tuosta tulevista 10k huollosta ja jo pelkästään tarvikkeisiin menee reilusti rahaa.
Noista tulee nopeasti sellaiset 250 euroa, joten ei pitäisi mennä 350 euroon missään liikkeessä, ellei ole todella hyvä tuttu. Venat pitäisi kuitenkin siinä samalla tsekata kaiken muun lisäksi.
e. unohdin vielä air filterit, jotka vaihdoin tuossa vähän aikaa sitten. Taisivat olla jotain 80 euroa pari.
Tai toinen asia olis tietää mitä tuossa huollossa oikeasti on tehty ja kaunko se on vienyt aikaa huoltomieheltä. Tuo isompi huolto kun tahtoo helposti viedä 7-10h.Jos tuohon rahaan tekee, niin kerro toki mikä paja on kyseessä.
Otan taatusti yhteyttä ja ajelen oman Monsterini vaikka hieman pidemmällekkin jos tuohon hintaan saapi tehtyä mitä pitääkin.
ei se kyllä nopeaa ollut,viime syksynä se oli siellä viikon.sen kaverin puljun nimi on kudamotors ja sen kaverin puhelinnumero on 0405361712Ja ihan aikuistenoikeesti.Muistaakseni vein sille jakohihnat enkä muuta ja ei se ihan oikeasti tuon kalliimpaa ollut.kytkin viellä reistaili ja senkin laittoi kuntoon,hailacilla olisi varmaan vaihtanut koko kytkimen.vaikka kytkin kellossa oli paskaa sisällä ja hampaat kuluneet.Mitähän siinä 20k huollossa tehtiin tuohon 350 euron hintaan? Jos oikeasti saa tuohon hintaan, niin tänne vain yhteystietoja. Mietin vain tuossa, kun suunnittelin, että teen itse osan tuosta tulevista 10k huollosta ja jo pelkästään tarvikkeisiin menee reilusti rahaa.
Jos tuohon rahaan tekee, niin kerro toki mikä paja on kyseessä.
Otan taatusti yhteyttä ja ajelen oman Monsterini vaikka hieman pidemmällekkin jos tuohon hintaan saapi tehtyä mitä pitääkin.
Kuten jo aikasemminkin kehuin, niin kyllä se Jukan jälki hyvää on, mutta on vaan ainoa koko pitäjässä joka suostuu koskemaan tuohon Ducatiin. Ja jonot sen mukaiset. Ja eikä ne hinnatkaan ole sieltä halvimmasta päästä tuolla Heinolla.Olen huollattanut kaikki Ducatit joita minulla on ollut RM-Heinolla Tampereella ja ei voi moitetta Jukan huolllon jälkeen antaa vaan päinvastoin kehua. Talven aikana pitäisi monsteriin tehdä 24t huolto ja tarkoitus teettää se Jukalla.