Ducatin huolto Missä voipi tehdä?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja macci
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Toimii


Ei onnistu kunnon linnkinä tältä työkoneelta.

Edit. Toimiihan se
withstupid.gif
 
RM heino ja Hailac on todettu rimanalituksiksi. Hailakki ei löydä kuluneita startin hiiliä , jos on käynnistysongelmia, vaan vaihtaa uuden akun, asiakas itse selvitti vian huollon jälkeen.. Heinon venttiilihuollon 20 000km iso huolto jälkeen 5000 km ajoa ja uudet nokkahihnat ovat jo liian löysällä... jako sekaisin ja venttiilivaurio. kuka näitä ducateita osaa oikeasti huoltaa suomessa ? apuva ! pakko käydä itse kirjekurssi koska rahat menevät hukkaan liikkkeiden tekemissä huolloissa. Yhdellä kaverilla oli eräällä maahantuojalla uuden pyörän ensimmäisessä huollossa tehty upeaan punaiseen runkoon 2 cm pitkä vaurio maalaukseen näkyvimmälle kohdalle, en tiedä miten asia korjattiin, pyörän purku ja rungon uudelleen maalaus olisi ollut oikeutettu ratkaisu ? karmeaa tuhota uusia kalliita pyöriä, yhuolimattomalla huollolla.
bowdown.gif
nixweiss.gif
Moro,tiedän yhden kaverin joka osaa erityisesti ducatit huoltaa.ei vaihda ylimääräisiä osia ja varmasti paikantaa viat.ja sillä on hinta laatu suhde enemmän kuin kohdallaan.kaverilla on pikku paja siinä vihdintieltä kun lähtee hanko-hyvinkää tietä hyvinkäälle päin niin jonkun 5-10 kilometrin päässä.itellä on siitä pelkkää hyvää sanottavaa.vein entisen 749 sinne isoon 20tkm:n huoltoon jolloin myös kytkin reistaili ja kaveri laittoi sen kuntoon ja huolsi pyörän eikä hintaa tullut kuin noin 350 euroa.voin pistää nimeä ja puhelinnumeroa jos kiinnostaa.
062802jumpie_prv.gif
 
Mitähän siinä 20k huollossa tehtiin tuohon 350 euron hintaan? Jos oikeasti saa tuohon hintaan, niin tänne vain yhteystietoja. Mietin vain tuossa, kun suunnittelin, että teen itse osan tuosta tulevista 10k huollosta ja jo pelkästään tarvikkeisiin menee reilusti rahaa.

Öljyt 40-50 euroa (perus 20w-50)
Öljyfiltteri 7 euroa (mc lifestyle)
Bensafiltteri 29,00 euroa (mc lifestyle)
Jakohihnat 129 euroa (mc lifestyle)
Tulpat 20*2 euroa (mc lifestyle)
Jarru/kytkin -nesteet pari kymppiä

Noista tulee nopeasti sellaiset 250 euroa, joten ei pitäisi mennä 350 euroon missään liikkeessä, ellei ole todella hyvä tuttu. Venat pitäisi kuitenkin siinä samalla tsekata kaiken muun lisäksi.

e. unohdin vielä air filterit, jotka vaihdoin tuossa vähän aikaa sitten. Taisivat olla jotain 80 euroa pari.
 
Taitaa kuulua vielä keulaöljyt tuohon 20tkm. 350€ on kyllä edullinen, tietysti riipuu mitä tehty
thumbs-up.gif
 
en tekisi 350e hinnalla osienkanssa edes kaverille kotitallissa

jos tuolla hinnalla joku liike antaa vielä takuun ja maksaa valtiolle 22% alv. ja väittää tehneen kaiken niinku pitää ja elävänsä sillä niin ei voi kun
bowdown.gif
 
Ei oo tullu yhteystietoja, vaikka yvllä asiaa tiedustelinkin...?
tounge.gif

Kovasti kyllä kiinnostaisi tietää mitä kaikkea on tehty ja mitä ei ole tehty. Enemmän kyllä että mitä ei ole tehty...
mad.gif

Ja jos se huolto tehdään just ja tarkalleen sen tehtaan antaman ohjeen mukaan niin se kestää kokolailla saman ajan joka paikassa. Ja hinta määräytyy sen mukaan mitä huolto-ohje sanoo ohjeajaksi kyseiseen huoltoon. Jos asentajalla menee kauemmin kuin ohjeaika, ei hänen sitä pidä laskuttaa. Edellyttäen että se ylimenevä aika on mennyt sitä huolto-ohjeen mukaista huoltoa tehdessä, eikä mihinkään sovittuun lisätyöhön. Hieman voi hintaan vaikuttaa myös sillä käytätkö merkin omia varaosia vai tarvike osia. Jos on maahantuojan valtuuttama huolto niin nehän jo sopimuksiensa mukaankin joutuvat käyttämään merkin omia osia ja ovat näin ollen hieman kalliimpia.
 
No, ämmämäisintä on Ducatilla tietenkin , kun ei pidetä huolta asiakkaista vastaamalla tuotannossa olleista materiaali ja valmistus virheistä.
Keunuvipun pinnoitteen hilseily  ongelmaa ei voi korjata, kuin vaihtamalla uudet , oliko evoluutio  ("evoluutsioone")  versio 5 pinnoitetut vivut. Tämä kertonee , että aikaisemmissa alkusarjan  osissa oli ollut valmistevirhe  jo tehtaalta lähtiessä .  Vastuullinen maahantuoja ja merkki vastaa tuotteistaan, vastuuton ei .  
bawling.gif
päätelkää itse,  kumpi tässä on kyseessä.
 
Mitähän siinä 20k huollossa tehtiin tuohon 350 euron hintaan? Jos oikeasti saa tuohon hintaan, niin tänne vain yhteystietoja. Mietin vain tuossa, kun suunnittelin, että teen itse osan tuosta tulevista 10k huollosta ja jo pelkästään tarvikkeisiin menee reilusti rahaa.

Öljyt 40-50 euroa (perus 20w-50)
Öljyfiltteri 7 euroa (mc lifestyle)
Bensafiltteri 29,00 euroa (mc lifestyle)
Jakohihnat 129 euroa (mc lifestyle)
Tulpat 20*2 euroa (mc lifestyle)
Jarru/kytkin -nesteet pari kymppiä

Noista tulee nopeasti sellaiset 250 euroa, joten ei pitäisi mennä 350 euroon missään liikkeessä, ellei ole todella hyvä tuttu. Venat pitäisi kuitenkin siinä samalla tsekata kaiken muun lisäksi.

e. unohdin vielä air filterit, jotka vaihdoin tuossa vähän aikaa sitten. Taisivat olla jotain 80 euroa pari.
Muistaakseni vein sille jakohihnat enkä muuta ja ei se ihan oikeasti tuon kalliimpaa ollut.kytkin viellä reistaili ja senkin laittoi kuntoon,hailacilla olisi varmaan vaihtanut koko kytkimen.vaikka kytkin kellossa oli paskaa sisällä ja hampaat kuluneet.
 
No, ämmämäisintä on Ducatilla tietenkin , kun ei pidetä huolta asiakkaista vastaamalla tuotannossa olleista materiaali ja valmistus virheistä.
Keunuvipun pinnoitteen hilseily  ongelmaa ei voi korjata, kuin vaihtamalla uudet , oliko evoluutio  ("evoluutsioone")  versio 5 pinnoitetut vivut. Tämä kertonee , että aikaisemmissa alkusarjan  osissa oli ollut valmistevirhe  jo tehtaalta lähtiessä .  Vastuullinen maahantuoja ja merkki vastaa tuotteistaan, vastuuton ei .  
bawling.gif
päätelkää itse,  kumpi tässä on kyseessä.
Lopeta jo itkeminen ja myy se SPS vaikka minulle. Maksan romusta romun hinnan, jos sitä jonkinlaisena sekundatuotteena pidät. Osta tilalle vaikka Honda niin opit olemaan.
biggrin.gif
 
No, ämmämäisintä on Ducatilla tietenkin , kun ei pidetä huolta asiakkaista vastaamalla tuotannossa olleista materiaali ja valmistus virheistä.
Keunuvipun pinnoitteen hilseily ongelmaa ei voi korjata, kuin vaihtamalla uudet , oliko evoluutio ("evoluutsioone") versio 5 pinnoitetut vivut. Tämä kertonee , että aikaisemmissa alkusarjan osissa oli ollut valmistevirhe jo tehtaalta lähtiessä . Vastuullinen maahantuoja ja merkki vastaa tuotteistaan, vastuuton ei .
bawling.gif
päätelkää itse, kumpi tässä on kyseessä.
Lopeta jo itkeminen ja myy se SPS vaikka minulle. Maksan romusta romun hinnan, jos sitä jonkinlaisena sekundatuotteena pidät. Osta tilalle vaikka Honda niin opit olemaan.
biggrin.gif
+1
thumbs-up.gif


Se on Ducati.
Ei mikään vinkuva riisikippo.
biggrin.gif
 
Mitähän siinä 20k huollossa tehtiin tuohon 350 euron hintaan? Jos oikeasti saa tuohon hintaan, niin tänne vain yhteystietoja. Mietin vain tuossa, kun suunnittelin, että teen itse osan tuosta tulevista 10k huollosta ja jo pelkästään tarvikkeisiin menee reilusti rahaa.

Öljyt 40-50 euroa (perus 20w-50)
Öljyfiltteri 7 euroa (mc lifestyle)
Bensafiltteri 29,00 euroa (mc lifestyle)
Jakohihnat 129 euroa (mc lifestyle)
Tulpat 20*2 euroa (mc lifestyle)
Jarru/kytkin -nesteet pari kymppiä

Noista tulee nopeasti sellaiset 250 euroa, joten ei pitäisi mennä 350 euroon missään liikkeessä, ellei ole todella hyvä tuttu. Venat pitäisi kuitenkin siinä samalla tsekata kaiken muun lisäksi.

e. unohdin vielä air filterit, jotka vaihdoin tuossa vähän aikaa sitten. Taisivat olla jotain 80 euroa pari.
Muistaakseni vein sille jakohihnat enkä muuta ja ei se ihan oikeasti tuon kalliimpaa ollut.kytkin viellä reistaili ja senkin laittoi kuntoon,hailacilla olisi varmaan vaihtanut koko kytkimen.vaikka kytkin kellossa oli paskaa sisällä ja hampaat kuluneet.
Ja ihan aikuistenoikeesti.
Jos tuohon rahaan tekee, niin kerro toki mikä paja on kyseessä.
Otan taatusti yhteyttä ja ajelen oman Monsterini vaikka hieman pidemmällekkin jos tuohon hintaan saapi tehtyä mitä pitääkin.
 
Jos tuohon rahaan tekee, niin kerro toki mikä paja on kyseessä.
Otan taatusti yhteyttä ja ajelen oman Monsterini vaikka hieman pidemmällekkin jos tuohon hintaan saapi tehtyä mitä pitääkin.
Tai toinen asia olis tietää mitä tuossa huollossa oikeasti on tehty ja kaunko se on vienyt aikaa huoltomieheltä. Tuo isompi huolto kun tahtoo helposti viedä 7-10h.
 
Mitähän siinä 20k huollossa tehtiin tuohon 350 euron hintaan? Jos oikeasti saa tuohon hintaan, niin tänne vain yhteystietoja. Mietin vain tuossa, kun suunnittelin, että teen itse osan tuosta tulevista 10k huollosta ja jo pelkästään tarvikkeisiin menee reilusti rahaa.

Öljyt 40-50 euroa (perus 20w-50)
Öljyfiltteri 7 euroa (mc lifestyle)
Bensafiltteri 29,00 euroa (mc lifestyle)
Jakohihnat 129 euroa (mc lifestyle)
Tulpat 20*2 euroa (mc lifestyle)
Jarru/kytkin -nesteet pari kymppiä

Noista tulee nopeasti sellaiset 250 euroa, joten ei pitäisi mennä 350 euroon missään liikkeessä, ellei ole todella hyvä tuttu. Venat pitäisi kuitenkin siinä samalla tsekata kaiken muun lisäksi.

e. unohdin vielä air filterit, jotka vaihdoin tuossa vähän aikaa sitten. Taisivat olla jotain 80 euroa pari.
Muistaakseni vein sille jakohihnat enkä muuta ja ei se ihan oikeasti tuon kalliimpaa ollut.kytkin viellä reistaili ja senkin laittoi kuntoon,hailacilla olisi varmaan vaihtanut koko kytkimen.vaikka kytkin kellossa oli paskaa sisällä ja hampaat kuluneet.
Ja ihan aikuistenoikeesti.
Jos tuohon rahaan tekee, niin kerro toki mikä paja on kyseessä.
Otan taatusti yhteyttä ja ajelen oman Monsterini vaikka hieman pidemmällekkin jos tuohon hintaan saapi tehtyä mitä pitääkin.
ei se kyllä nopeaa ollut,viime syksynä se oli siellä viikon.sen kaverin puljun nimi on kudamotors ja sen kaverin puhelinnumero on 0405361712
 
Asiallisen oloinen kaveri. Juttelin huolto- ja vähän muistakin hommista, mutta ne työt menivät tavarantoimittajalle. Luulisin
kokeilevani seuraavassa pienemmässä huollossa. Positiivista kommenttia olen kuullut muualtakin.
 
Kiitos ja kuittaus.
linkki

Tuollanen löyty. Täytyypi soitella kun tarvitsee seuraavaks venat säätää.

Ja pienellä lisä googleemisella näyttäis huoltavan Ducatin kisa moottoreitakin. Eli asiantuntemusta pitäis löytyä.
toinen linkki
 
Olen huollattanut kaikki Ducatit joita minulla on ollut RM-Heinolla Tampereella ja ei voi moitetta Jukan huolllon jälkeen antaa vaan päinvastoin kehua. Talven aikana pitäisi monsteriin tehdä 24t huolto ja tarkoitus teettää se Jukalla.
 
Olen huollattanut kaikki Ducatit joita minulla on ollut RM-Heinolla Tampereella ja ei voi moitetta Jukan huolllon jälkeen antaa vaan päinvastoin kehua. Talven aikana pitäisi monsteriin tehdä 24t huolto ja tarkoitus teettää se Jukalla.
Kuten jo aikasemminkin kehuin, niin kyllä se Jukan jälki hyvää on, mutta on vaan ainoa koko pitäjässä joka suostuu koskemaan tuohon Ducatiin. Ja jonot sen mukaiset. Ja eikä ne hinnatkaan ole sieltä halvimmasta päästä tuolla Heinolla.
 
Ollaan testattu rahalla kutaa, maahantuojaa, heinoa ja lahtelaista apf:ää, kokemusta on. hanurista . surkeita esityksiä kauttaaltaan. ducati on vain huonolaatuinen ja sarjat näemmä helposti prototyyppejä  muutenkin. japanilainen tekee kaikki kyllä paremmin, ja toimivammin, ja vastaa myös mokistaan, kuten honda,  minullakin on kylläkin  japseja (kawasakeja) , joilla pystyy ajamaankin ja joiden laatu hivelee ducatin rinnalla silmää. pysyy nokkaakselit 200000 tkm kunnossa, kunnes männät kuluu loppuun. kytkin toimii alkuperäisenä  yli mäntien iän.  
bowdown.gif

2004 mallisen kawan nokkaketjun kiristäjä on alaspäin sopiva kolmekymmentävuotta vanhempaa malliin.... kyllä aikuinenkin mies saa itkeä.
bawling.gif
 
Back
Ylös