• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducatin jakohihna

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JJ.Strange
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JJ.Strange

New member
Elikkäs haluaisin nyt varmuudella tietää mitkä Gatesin hihnat lähden tilaamaan, jotta tulee kerralla oikeat. Pyörä on Monster 900 S.ie vuosimallia 2002.

<a href="http://www.desmorados.com/shop/catalog/product_info.php?products_id=746&osCsid=a60cb3d1e6a4f06d93b120b9ac7df52c
" target="_blank">http://www.desmorados.com/shop....;br></a>

Ovatko tuon linkin takana olevat, 900SS,900M,ST2:sen hihnat sopivat minun mörköön?

Kiitos jo nyt.
bowdown.gif

Ducati clubilta saisit hihnat a 15 ekee kappale

Kaikissa ns. isolohkoisissa 2 venaisissa on samat nokkahihnat
4 -venaisissa on erilaiset ja ST3 ja 1000DS -mallit

tilaa emaililla tarvitaessa
jukka.vehkaoja@gmail.com

Tuota, sorry että tungen näin Ducati palstalle, mutta kuinkas usein tuommoisia hihnoja pitää vaihtaa?

Bemareissa kun ei vaihdeta kuin öljyjä, eh ;-)

Tuota, sorry että tungen näin Ducati palstalle, mutta kuinkas usein tuommoisia hihnoja pitää vaihtaa?

Ei vaihdeta japseissakaan hihnoja. 10-20 tkm on vaihtoväli mallista riippuen... Ai niin, joissakin kisaisemmissa sitten joitain satoja kilometrejä.

Ja johtosarjoja... a 1000e... suunnilleen...
wink.gif
Ehheheh, täällä näköjään vedettiin hernettä nekkuun joiltakin osin
smile_org.gif

En nimittäin tiennytkään, että Ducateissa käytetään jakopäässä hihnoja, mutta opinpa semmoisenkin. Melko lyhyt on tuo vaihtoväli.

Tsemppiä kaikesta huolimatta
062802moto_prv.gif

Ja johtosarjoja... a 1000e... suunnilleen...
wink.gif
Ehheheh, täällä näköjään vedettiin hernettä nekkuun joiltakin osin  
smile_org.gif

En nimittäin tiennytkään, että Ducateissa käytetään jakopäässä hihnoja, mutta opinpa semmoisenkin. Melko lyhyt on tuo vaihtoväli.

Tsemppiä kaikesta huolimatta  
062802moto_prv.gif
Taidat olla niitä, joiden mielestä oikeissa Ducateissa on kuningas-akseli. Et ole tällä palstalla ainoa joka on sitä mieltä.

Elämme kuitenkin muuttuvassa maailmassa ja hihnat ovat tätä päivää.

Kohta herää pari vanhaa karhua talviunestaan.

Ei palkokasveja
biggrin.gif

Ooh, hieanoa!

Mitä mun käytännössä pitää tilata?
2x750 runde Zähne ? (pyöreät kulmat?)
Vai jotain muuta - onko nuo hihnat yleensäkään identtiset?

Kaemna.de:stä ei löytynyt lainkaan zahnriemeneitä... löytyykö jotain muitakin edes puoliksi englanninkielisiä ducativerkkokauppoja kuin Kaemna?

Ooh, hieanoa!

Mitä mun käytännössä pitää tilata?
2x750 runde Zähne ? (pyöreät kulmat?)
Vai jotain muuta - onko nuo hihnat yleensäkään identtiset?

Kaemna.de:stä ei löytynyt lainkaan zahnriemeneitä... löytyykö jotain muitakin edes puoliksi englanninkielisiä ducativerkkokauppoja kuin Kaemna?
Runde Zähne on oikein, siis uudempaan, ruiskumalliin, joka sinulla on?

Joko ne pipelinjatke pojat Ducatistejakin häiritsee ,hui niitä Ajakoot vaan bmv:llä kun eivät dukella pääse ajaa.

Joo.
Kaikkihan joskus jostain hajoaa.
Itse vaihdoin suzukista ducatiin.
Suitsassa vikoja alkoi olla enemmän kuin tarpeeksi eikä niistä pienin lainkaan ollut katastrofaalinen laturi...

Itse odotan innolla kumihihnojen kanssa roplaamista.

Suzuki laatuhan on maailmankuulua ja onhan italian insinöörit lainanneet tekniikkaa Suzukilta. Samaan pystyy vain toinen samurai suku Kawasaki
bowdown.gif

tounge.gif

Back