• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ducatin uutuuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jake82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jake82

New member
Uusi Monster 1100. Jenkkifoorumilta löytyi jotain spyshottikuvia, tuskin on miltään osin feikkejä. Mielestäni varsin kivan näköinen, vaikkei perinteistä putkirunkoa omistakaan.

Linkki

Näyttääpä hyvältä minun silmään
thumbs-up.gif

Eipä tarvitse tuotakaan hankkia. Yököttävän näköinen verrattuna alkuperäiseen tai S2R sarjaan.

ei se näytä hyvältä. kyllä se sais vieläkin olla kokonaan putkirungolla.

Ihan hienon näköinen, kunhan vaihtaa nuo jalkatappihässäkät ja vaimentimet joihinki hieman asiallisempiin. S2r on kuitenki se hienoin monsteri.

Kyllähän tuossa sais se alkuperäinen putkirunko olla.
Edelleen hienoin Monsteri on S4... eli putket pitää tulla eri puolilta. toisin kuin uudemmissa...
Mut en mä vastaan laittais jos joku tois tollasen mulle ajoon.

Suunnitelijat potkittu pihalle vai mikäköhä on ollu ku näyttää iha samalta ku pikku monsteriki...
crazy.gif

Onhan nuo Monsterit erikokoisilla moottoreilla aiemminkin olleet samannäköisiä.

Lainattua

"Iconic bike manufacturer, Ducati, have presented plans to launch 10 new model bikes by 2010, according to the latest news from Milan, Italy.

According to reports, there are 3 new bikes for 2008, the stunning 848, 1098R and the Monster 696 with another 3 new bikes next year and finally, 4 new models to be released in 2010.

Its unclear at the moment what the bikes will be in 2009 and 2010 but its believed they will all be top end bikes, meaning the Monster 696 is the only budget level bike in the firm's armoury.

We'll keep you upto date when we know more."

Ihan mielenkiinnolla odotellaan, yksi noista on ainakin tuo 1100 Monster.

Back