• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducatin venttiilit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pepe60
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pepe60

New member
Kertokaapa millä konstilla saa helpoiten sulkevan keinuvivun jousen ja vivun paikalleen?

T: Pepe

Kertokaapa millä konstilla saa helpoiten sulkevan keinuvivun jousen ja vivun paikalleen?

T: Pepe

Ducatin työkalulla 88713.2069. Tai jos sitä ei ole, niin kiroillen kuin turkkilainen ja ruuvarilla sohlaten. Arvaas mitä tein viime viikonloppuna...

Viime viikolla hain maahantuojalta joukon osia, pari pakovenaa, vaihteensiirtäjänhaarukat, täydellisen tiivistesarjan jne. Esim tiivistesarjan ovh maahantuojalla 271€, Stein-Dinsellä 496€. Haarukat 104€/kpl Suomessa, 176 SD:llä. Ja sain muuten vähän tingittyäkin. Viime ti tilasin ja torstaina nousin, eli toimituskin oli Hailacilla kunnossa.

Olin positiivisesti yllättynyt kun äsken SD:n hintoja aloin selaamaan siinä uskossa että olin viime viikolla joutunut aseettoman ryöstön kohteeksi Klaukkalassa. :D

Edit: vielä Japi ja Aku neuvoivat iloisesti miua remontissani. Mua kyllä tod näk harmittaa heinäkuussa kun maahantuonti vaihtuu.

hinnat vaihtelee, desmotimesiltä USA:sasta kannattaa kysyä, jos on ollut
varastossa kauemmin on kurssiero purru hintaan kunnolla,...

Itse tilasin kevään hilut Stain Dinseltä,,, viimeksi meni kumiosian kanssa
Hailacilla yli puolivuotta ja enmpäään sen jälkeen ole kehdannut
häiritä kuninkaita, ja ovat pydessä 150 egeä rekkarikilven telineestä!

Voihan se olla Hailac realisoi varastoaan ja hinnat ovat siksi kohdallaan,
kannattaa aina vertailla, kurssierot ja sisäänosto ajankohdat saa pelkästään
aikaan noin 30% vaihtelua.

Viime viikolla hain maahantuojalta joukon osia, pari pakovenaa, vaihteensiirtäjänhaarukat, täydellisen tiivistesarjan jne. Esim tiivistesarjan ovh maahantuojalla 271€, Stein-Dinsellä 496€. Haarukat 104€/kpl Suomessa, 176 SD:llä. Ja sain muuten vähän tingittyäkin. Viime ti tilasin ja torstaina nousin, eli toimituskin oli Hailacilla kunnossa.

Olin positiivisesti yllättynyt kun äsken SD:n hintoja aloin selaamaan siinä uskossa että olin viime viikolla joutunut aseettoman ryöstön kohteeksi Klaukkalassa. :D

Edit: vielä Japi ja Aku neuvoivat iloisesti miua remontissani. Mua kyllä tod näk harmittaa heinäkuussa kun maahantuonti vaihtuu.

No niin osat olisivat kasassa, eikä muuta kuin kone läjään ja menoksi.
Hieman alkoi v...tuttaan, kun kerroit noista hinnoista. Nimittäin ei killinkiäkään alennusta, kaikki hinnat sentilleen (nimensä mukaisesti)
Näköjään pärstäkertoimella on suuri merkitys kauppoja tehdessä vaikka valuutta on yhteinen.
Osat ostin valtuutetusta Ducati huollosta Tampereelta.

Back