• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducatistien autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GAMMA500
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mull on 76nen kakkoskoppa esko kakspaikkasena.
Keltainen tietysti, ja tyylikkäästi tunattu.
Harmi vaan ku väri on sit tietty tosi "eri" keltanen ku toi
Ducati Yellow
veryangry.gif

Tallissa oottaa tehdaspaketissa Zetekki 1,8 motori , ostin vormulavoorttimiehiltä talvella koneen ku eivät olleet saaneet kaikkia rikki kesän aikana.Saas nähdä hakeeko enstalvena paikkansa??
Nii ja on mulla Transportteriki , mut se on työkalu.....

Duuni kippona Mini ja omat kiesit 900 iivari 16v ja Volvo farkku kun pitää vaunua kiskoo kesäsin (jos ehtii). En tiiä miks oon noihin hurreihin sortunu kun ei aiemmin ois tullu mieleenkään. Ikä, perhe..? Vuosien saatossa ollu biligoita laidasta laitaan. Pininfarinan höystämä Alfa oli kiva mopon korvike sateisina päivinä. Samapa kai toi mikä kotilo, kaks pyörää liikaa, anyway....
062802moto_prv.gif

Perheautona toimii -04 farkku Primera.Harrasteautona -74 Range Rover ja työmatkat sinkutan Cannondale f-600:lla.

Hep kohtalotoveri!
Ei mullakaan ole varaa hankkia peltikatolla varustettua Alfaa. Täytyy tyytyä tähän -72 Pininfarinan muotoilemaan 2000 Veloce rumilukseen.
biggrin.gif

Sorry minä vähän valehtelin, on mulla varaa peltikattoalfaankin. En vaan viittiny elvistellä tolla vm -71 Berlinalla. Mutta ei mulla oo oikeata Ducatiakaan vaan joku outo kuminauhavetoisilla nokka-akseleilla varustettu V2 enduro.

Olenhan minä sitäkin seuraillut (ei muuten toimi nyt), mutta eipä siellä 105:sta paljon keskustella.
Joskus on kyllä sormet vähän syyhynny rekisteröityä ja heittää kommenttia, mutta on vain jäänyt.
Ehkä joku päivä sitten kun meitä (tarkoitan itseäni) vanhoja pieruja kiinnostavaa keskustelua rupeaa esiintymään (itse ostin eka Alfani vuonna
-77 Giulia Ti 1600 vm -66)

Neljäs perättäinen Alfa menossa, nyt alla on 147 2.0 TS vuosimallia 05 eli tämä viimeisin päivitetty malli.
Edelliset oli 33 QV, 155 2.0 TS ja 156 2.5 V6.

Permanto! Täytyy vähän avautua...

Teki Lancesteri sitten inhan tempun. Se juuri pääsi katsastuksesta läpi (heti kolmannella yrittämällä: kuka muka käyttää käsijarrua), olin jo valinnut uudet renkaat ja vanteet, mutta niin vaan päätti runkolaakeri pettää. Ei näköjään paljoa pitäisi ajaa öljytikku kuivana.

No joo, onneksi sentään on yksi varma menopeli kesäksi.

Täytyy kait laittaa päivitystä tähänkin osioon, eli 3.3.2005 1.4:nen Corolla Linea Terra vaihtui 1.6 litraiseen Corolla Linea Terraan. Nyt on papereissakin se 110 hv.
tounge.gif

Chevy van 350 cid benzeeni koneella, sillä olen hieman musikaalinenkin ja tykkään tietyntyyppisestä moottorrimusiikista.
cool.gif

Vani on myös kätevä, sillä perheellinen kun olen ja tykkään kierrellä moottoriradalla ympyrää niin pääsee perhhekkin kyyttiin ja radan viereen piknikille siksiaikaa kun itse ajelen ympyrää Ducatilla. Perhe ei kyllä vielä ole ollut radanvarrella piknikillä mutta teknisesti se olisi nyt helppo toteuttaa. Ducati vain siirtymien ajaksi koppiin niin voidaan siirtyä yhdessä samalla kulkupelillä. Vani on kätevä myös jos radalla tulee romua, saa romut vietyä pois.
idea3.gif

Parin Delta Integralen jälkeen siirtynyt saksan ihmeisiiin eli löytyy
Ford Focus ja Bmw Z3

Mutta eiköhän seuraava auto ole sitten Ferrari
wink.gif

Pösö 405 GLi 1991.

Ihme että toimii, kun pösö kerran on. Ei edes talvella kiukutellut tai sylkenyt öljyjä pihalle. Vähän se aina välillä oikuttelee, mutta viat menee yleensä ohi ihan itsekseen. Halpa oli niin piti viime kesänä ostaa ja myyjä oli ostamassa pyörää itselleen, joten rahat meni hyvään tarkoitukseen.

Pösö 405 GLi 1991.

Ihme että toimii, kun pösö kerran on....
biggrin.gif
Aika omituinen kommentti ducatin omistajalta.  
tounge.gif
Ei sillä, itselläni ei ole mitään ducceja vastaan, päinvastoin, mutta yleensä samanlaisia kommentteja voi kuulla esim. honda-kuskilta ducatista. Niin sitä vaan tarkoitin että pösö on kyllä ihan asia merkki/auto, joista on vähän reilummin ennakkoasenteita/ -luuloja. Ja ei,  itselläni ei ole pösöä.

On siinä kyllä niitä pikkuvikoja. Tällä hetkellä voisin:

-korjata tuulilasin pesurin
-korjata penkinlämmittimet
-Korjata kuskin oven keskuslukon
-korjata sähköt vetokoukkuun
-korjata kuskinpuolen takaoven lapsilukon
-korjata matkamittarin (jauhaa ikuisesti 249999,9 lukemaa)
-lisäksi tyhjäkäynnin kierrokset vaeltaa jostakin syystä. Viime kesänä teki samaa, mutta vika korjaantui itsestään.

Tietysti vanha auto ja paljon kilometrejä takana, joten ei nuo pikkuviat mitään ihmeellisiä ole. Ostin Pösön ilman ennakko asenteita ja tuo kommenttini oli huumoria. Pösö on hyvä auto. Hyvä ajaa, halpa eikä ruostu. Tyytyväinen ostokseeni olen, kohta on auto vuoden palvellut minua erittäin hyvin. Tienpäälle ei ole vielä jättänyt, vaikka siirtotankoja sieltä vaihteiston vivustosta välillä tielle tipahteleekin.

Back