• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducatistit  .ORG:ssa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Donna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moips kaikille yhdessä ja erikseen! Lisään itseni kuuluvaksi ducatisteihin, vaikka olenkin vielä noviiseista noviisein...
blush.gif
Kovasti yritän tulla tutuksi tuon helmiäisvalkoisen 696 "nonna monsterini" kanssa. Meinaa hiukan vikuroida vielä
sport05.gif

Empä olekaan muistanut päivittää Monsterin vaihtoa tänne, eli sini/valkoinen S4R päivittyi puna/tumman harmaaseen S4R Testastrettaan.

Päivitystä:

750 Paso
907IE Paso
ST2
ST4S
...ja taloon tuli TOINEN 907IE Paso!!!!
062802jumpie_prv.gif
sille tänään hieman
033102beer_1_prv.gif
ja huomenna tietty
crazy.gif

Alotetaan nyt sitten täältä.
Tämä kesä kuljettu keltaisella SS 750 FF:llä.

Ja seuraavaksi kirjottelenkin sitten ongelmista
sad_orig.gif

Löyty sitten tämmönenkin topikki.

S750 vaihtui loppukesästä -06 vuoden 999iin.

Mitähän seuraavaksi?

Moro kaikille. Rookie esitäytyy. Turusta tullaan ja syksyllä tuli hommattua tollanen st4s vm.02.
-rookie-

Täällä noviisi on onnellisesti missannut tämän nelisen vuotta.
cool.gif

Eli Paso 906 -89 perseen alla muutaman vuoden.

Takanakki slixi, mutta lääkettä on löytymässä.
062802jumpie_prv.gif

Päivitystä, nyt täältä löytyy -01 ST4 ja -03 748. Ja 748 saa hiukan visuaalista päivitystä tässä talven aikaan...

Jorim ja ST 4 vm. -01. Vaikutusalue Kuopio - Espoo
Joudun tunnustautumaan petturiksi. Ducati vaihtui FJR Jammuun kun ei ollut uutta matkapeliä saatavilla.
nixweiss.gif

Pidä hyvää huolta Tuksusta zpete!
Juuh, keltainen ST4 Tuksu jatkaa minun kanssa käyttö- ja matkapyöränä. Onhan se pieni riski ottaa "näin vanha" käyttöpyöräksi, mutta onhan mulla toinen (748) aina varalla...
Tämän kanssa varmaan katsotaan mihin asti perushuoltamisella Ducati kestää... josko sen 100tkm pääsis?

Italo vaihtui Italoon. Ei näköjään pääse eroon v2 koneesta. Aina olen ollut sitä mieltä että rivi 4 on auton moottori, rivi 3 juuri hyväksyttävissä mutta v2 ainoa oikea mp moottori. Ducella mennään nyt sitten muutama kausi.  
smile_org.gif

Back