• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducatistit  .ORG:ssa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Donna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
"888":lle: Ei kerkiä kaikkia, kun kaikkia aika kuluu siihen, että miettii,mitä uutta ostaisi Ducateihin, ostaisko uuden Ducatin talliin, kumpaa huoltais, vai myiskö kaikki pois ja muutais etelään ;-))))

"pepemotolle": Sun vaimos soitti mulle ja sano, et katteles siel org:n sivuilla, mitä se mun ukko "touhuaa" siellä....

Eiköhän sitä taas tänä kesänä tonne Bulgarian/Kreikan suuntaan neljäksi viikoksi 907:lla?.......(tietty, jos luoja JA etenkin vaimo suo...) .. ja rahat piisaa...

moro! turun poika liittyy remmiin!
alla keltainen ss750ff -02
tulis ny se kevät!  
crazy.gif

Toni ja Kaisu, kajaani

Ducati SS 900 FF -vm 2000

- mielenkiinnolla uutta kesää kohti täysin tuntemattomalla pyörällä!!!
062802moto_prv.gif

Ei näköjään minun tietoja vielä täältä löytynyt:

Hopea S 620 FF -03 (rekisteriotteessa -04)

ducati 851,varmaan pisimpään samalla omistajalla????V.sta-91.Kohta sille saa pitää rippijuhlat.
sport05.gif

Alla Dukejukella St4s 2002 .Puksuteltu välillä Parendsinmeri,Adrianmeri 53000 km.Eikä oo ku kone ollu kahdesti auki ja kerran runko poikki,menivät tosin takuun piiriin.Matka jatkuu ensviikolla kohti Puolaa ja Tsekkiä Balttian läpi.
062802moto_prv.gif

Kuusi kesää hyvin palvellut kuussatanen Monster Dark vaihtui. Alla on nyt punainen 749 vuosimallia 2004.

749 S, kuten viesteistä on voinut jo lukea.

Pari S750 pisti silmään näistä listatuista, etteivät vaan vaikuttaisi Lpr:ssä?

Back