• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducatistit  .ORG:ssa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Donna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Punainen -95 600SS vaihtoi omistajaa sunnuntaina.
Pyörä torstaina kotiin ja lauantaina koeajolla Italo Meettingiin...

Hommasin Monsterille kaveriksi SS1000DS:n, nam nam!
062802jumpie_prv.gif

Hauska itävaltalainen vaihtui yllättäen hauskaan italialaiseen. Allekirjoituksenmukainen Monster S4R Testastretta -08 tuli siis Super Duken tilalle.

Yamahan är ykkösen tilalle tuli ostettua 08 Monster S4Rs Testastretta termin pöntöllä. Onpahan vaan huomattavasti hauskempi peli.
inlove.gif

Hei MONSTERISTIT ja miksei muutkin duksunistit. Miksei ole vaikka kerran kuussa kokoontumisajoja tätä kautta??! Vai onko kaikki klubin kautta...
Etelän porukalle vaikka aina porkkalan metsässä treffit kuukausittain

Yamahan är ykkösen tilalle tuli ostettua 08 Monster S4Rs Testastretta termin pöntöllä. Onpahan vaan huomattavasti hauskempi peli.  
inlove.gif
Pöh, löysit s-version. Onneksi olkoon silti hyvästä valinnasta...
smile_org.gif

Onko paljon ajettu? Itsellä tulee juuri 12000 km täyteen, joista itse nyt parin viikon aikana on kertynyt tuo 2000.
Kiitos kiitos. oli kyllä hyvä valinta. kauniitahan noi kaikki ducatit on. 4000 o ajettu, josta oon siis itse ajanu 500.

8.7 Futuralta vapautuneen tallipaikan lunasti S2R 1000 -05
062802jumpie_prv.gif
.

Hymy on taas melkoisen herkässä
biggrin.gif
.

98vm 900nen monsteri löytyy...
biggrin.gif

10.s pyörä meikäläisellä ja nyt tuntuu että se juttu on löytynyt!
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Paljon löytyy listoilta kyykyistä esim. Monsteriin siirtyneitä. Fun factor kasvaa kyllä taatusti
thumbs-up.gif
! Nimimerkki "ZX10R -> SF"
tounge.gif
.

Jahas, tulipahan toteutettua pitkään kytenyt haave, moottoripyörän osto. Tuli ostettua, ei se ihan ilmeisin vaihtoehto, Ducati 750 Sport -02

Tulipahan meikäläisestä sitten Ducatisti. Kauheasti jo polttelee ajelemaan
sport05.gif

Back