Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pöh, löysit s-version. Onneksi olkoon silti hyvästä valinnasta...Yamahan är ykkösen tilalle tuli ostettua 08 Monster S4Rs Testastretta termin pöntöllä. Onpahan vaan huomattavasti hauskempi peli.![]()
No jopas,...Hauska itävaltalainen vaihtui yllättäen hauskaan italialaiseen...
Kiitos kiitos. oli kyllä hyvä valinta. kauniitahan noi kaikki ducatit on. 4000 o ajettu, josta oon siis itse ajanu 500.Pöh, löysit s-version. Onneksi olkoon silti hyvästä valinnasta...Yamahan är ykkösen tilalle tuli ostettua 08 Monster S4Rs Testastretta termin pöntöllä. Onpahan vaan huomattavasti hauskempi peli.![]()
![]()
Onko paljon ajettu? Itsellä tulee juuri 12000 km täyteen, joista itse nyt parin viikon aikana on kertynyt tuo 2000.
No nih...No jopas,...Hauska itävaltalainen vaihtui yllättäen hauskaan italialaiseen...
Kun mulla kävi samoin! Tämmönen 1100 Monsteri sitte tuli uudeksi hemmottelukohteeksi:
![]()
![]()
Esim minäPaljon löytyy listoilta kyykyistä esim. Monsteriin siirtyneitä. Fun factor kasvaa kyllä taatusti! Nimimerkki "ZX10R -> SF"
.![]()