PrivateeR
MotOrg ry
Jep, tuntuu lompakossa asti.Ducati on kokonaisvaltainen kokemus![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, tuntuu lompakossa asti.Ducati on kokonaisvaltainen kokemus![]()
Jep, tuntuu lompakossa asti.
Nimenomaan. Perus riisikupin hinnalla saa melkoisen mopon. Sitten kun vielä herkuttelee tehopainosuhteilla; miltäs tuntuis 1200 hevosvoimaa omassa autossaKuinka sen ottaa. Reilulla sadalla tonnilla ei saa millään tavalla oikeesti nopeeta autoa tänä päivänä meidän veroilla. Siitä 40% riittää ihan viimesen päälle laitteeseen 2-pyöräisissä.
.Millainen tuo SF oikein on jos pitäisi verrata vanhakoppaiseen monsteriin?
Ikinä ei ole päässyt näkemään luonnossa mutta olemus puhuttelee.
Ratakärpänen puraisi ja tuolla nykyisellä 695 monsterilla on tullut pari kertaa käväistyä Ahvenistolla ja tarkoitus olisi jatkaa satunnaisia käyntejä.
Toisaalta kohtuullisia päiväreissujakin tulee harrastettua.
Joitain pikkukoneisia tullut jo katseltua sillä silmällä.
P
Rm heinolla Tampereella näytti olevan yksi aika priimakuntoisen näkönen. 27000 ajettu. Siinä vaiheessa pitäis olla uusittu ketjupaketti, hihnat ja kuivakytkin. Jos ei o niin reilut pari tonttua pitää varata budjettiin.
Takaratas on tarvikkeena 80€
http://www.motorradteile-hamburg.de/kera-38z-teil-525-si3
Eturatas 16€ ja ketju jotain 80€ kans. Joten parilla satkulla pitäisi tulla kyllä ja jopa alle. Alurattaan kiinnike on alle 80€ ja alurattaat pari kymppiä sen jälkeen, vaikka vaihtelisi useamminkin.
Moottoripyöräilyssäkin on mahdollista säästää isoja rahoja, kun vähän katselee ympärilleen. Ducatin tulpatkin ovat Suomessa jotain 30€ kappale. Englannista 24€/pari postilaatikkoon kannettuna.
Sinällään Ducatilta vähän hömö veto laittaa navan vaimennus rattaaseen ja sitten myydä 300€ rattaita. Onneksi tarvikevalmistajat ajan tasalla siinäkin. Tuo aluratas ehkä paras vaihtoehto. rattaat halpoja, vaikka eivät kestäkään samaa kuin teräs. Välityksiä helppo vaihdella myös.
Vasemmalta ”marke”
Sitten ”modell”
Sitten valikosta ”antrieb” =voimansiirto
http://www.motorradteile-hamburg.de/produkte-motorrad?fid=2601&cid=5
”Kera” on lyhenne sanasta kettenrad, eli ketjupyörä. Jt taitaa olla rattaiden merkki tuolla.
Njääh, noissa on testastretta. Desmoquattro sen olla pitää! Muuten kyllä olen samaa mieltä että tamburini > mikä tahansa muu.Niin nää mopot yleensä tekee. Vanha 996/998 ärrä ois kyllä aika porno.
Eikä tarvi edes 40 %, tai lähellekään. Muutamalla tonnilla saa 749 ja siinä on taatusti enemmän suorituskykyä kuin 99 % moottoripyöräilijöistä osaa ikinä käyttää.Kuinka sen ottaa. Reilulla sadalla tonnilla ei saa millään tavalla oikeesti nopeeta autoa tänä päivänä meidän veroilla. Siitä 40% riittää ihan viimesen päälle laitteeseen 2-pyöräisissä.
Mitä muuten sun 998S FE:lle kuuluu?
