S Spede1 New member 11.2.2008 #22 (banditx @ Helmi. 08 2008 sanoi: nyt on laiteltu viestiä, pari päivää sitten jo Napsauta laajentaaksesi... Juu, huomasin. Olin vähän Levillä laskettelemassa
(banditx @ Helmi. 08 2008 sanoi: nyt on laiteltu viestiä, pari päivää sitten jo Napsauta laajentaaksesi... Juu, huomasin. Olin vähän Levillä laskettelemassa
banditx New member 11.2.2008 #23 (Spede1 @ Helmi. 11 2008 sanoi: (banditx @ Helmi. 08 2008 sanoi: nyt on laiteltu viestiä, pari päivää sitten jo Napsauta laajentaaksesi... Juu, huomasin. Olin vähän Levillä laskettelemassa Napsauta laajentaaksesi... laskettelemassa itse olin nyt viikonloppuna hyrynsalmella umpihankifutiksen mm-kisoissa mietiskellään
(Spede1 @ Helmi. 11 2008 sanoi: (banditx @ Helmi. 08 2008 sanoi: nyt on laiteltu viestiä, pari päivää sitten jo Napsauta laajentaaksesi... Juu, huomasin. Olin vähän Levillä laskettelemassa Napsauta laajentaaksesi... laskettelemassa itse olin nyt viikonloppuna hyrynsalmella umpihankifutiksen mm-kisoissa mietiskellään