Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, iskarihommaan on tarvittaessa tekijäkin jo tiedossa, ja penkin höyläily lie myös mahdollista, mutta eniten kiinnostaa, että onko jollain ihan käytännön kokemusta jo tästä? Onko siinä penkissä oikeasti mistä höylätä, ja paljon se sillä iskarilla maksimissaan tippuu? Ja kumpi on istumakorkeudessa lähempänä oikeaa totuutta, cycle-ergon ilmoittama 836 mm vai täällä ( https://bikez.com/motorcycles/ktm_990_super_duke_2009.php )ilmoitettu 855 mm?
Moro!
Onkos muilla ilmennyt moottorijarrulla ja ryntäyttäessä sellaista hassua ”rallatusta”/kolinaa/nakutusta? Eli todella hetkittäistäistä ja tuntuu myös olevan melko satunnaista. Lueskelin noista jakoketjujen kiristinongelmista ja ketjujen ralltuksista mutta vois myös olla ehkä joku pakovuoto tms. Todella vaikea paikallistaa. Ilmeni yhtäkkiä.
Pyörä 990 sd -09 18tkm ajettu. 15tkm huolto tehty keitaalla.
Jau!
Taisinpas tehdä kaupat 990dukesta . Vm 2007 ja ajettu alle 30000km... Huollot pitäisi olla kunnossa ja myyjän mukaan huippu tuoteEns viikon La oon menossa kattomaan pyörää ja hakemaan kotiin. Sikana ärsyttää se etumaski kun se on mun silmään kun telkän pönttö! Mistä osia että sen saa "kevyemmän" näköiseksi.. Miten porukka tuunannut sitä?! Mitäs muuta siitä kannattaa katsastella. Kaverilla samanmoinen pyörä niin se lähtee koekuskiksi mun mulla on vielä kortin ajo hivenen kesken... Acranputkistoa ja mappia ajettu kuulemma liikkeessä
Jau!
Taisinpas tehdä kaupat 990dukesta . Vm 2007 ja ajettu alle 30000km... Huollot pitäisi olla kunnossa ja myyjän mukaan huippu tuoteEns viikon La oon menossa kattomaan pyörää ja hakemaan kotiin. Sikana ärsyttää se etumaski kun se on mun silmään kun telkän pönttö! Mistä osia että sen saa "kevyemmän" näköiseksi.. Miten porukka tuunannut sitä?! Mitäs muuta siitä kannattaa katsastella. Kaverilla samanmoinen pyörä niin se lähtee koekuskiksi mun mulla on vielä kortin ajo hivenen kesken... Acranputkistoa ja mappia ajettu kuulemma liikkeessä
Jau!
Pakoputken tiiviste/kiinnitys takapöntön liitoksessa kannattaa tarkistaa ainakin.
Alkuperäiset ketjut ja rattaat?
Etummaisen kannen putkilaippa löystynyt. Ja löysty uudestaan kiristyksen jälkeen. Eikös siellä jonkinlainen grafiittitiivisterinkula ole? Jos on alkanut hajoileen eikä laippa enää pysy kireellä kun tavaraa lähtee välistä.
0,25-0,30 on toleranssi. Tuo 0,35 menee tosiaan survomalla, joten oikea välys on luokkaa 0,33. Taidan laittaa nippuun.Mikä raja?
Jos 0,30 ja 0,35 menee survomalla, niin seurailisin vielä vain. Välys on alle 0,35.