Olis hauska tietää vähän missä päin 990 kotareita, lähinnä dukeja menee. Skuikka onkin tuttu kaveri WA ryhmästä.
Itsellä tällähetkellä -08 SDR, Jolla ollut aika monta omistajaa ja ns. elämää nähnyt mutta nyt alkaa oleen taas tikissä kun olen siihen rakkautta ja rahaa uhrannut.
Nyt on laitettu seuraavaa:
Syl. pohjatiivisteet.
ITG suodatin
Toisioläppien ja lambdojen poisto
Uudet vilkut eteen ja taakse
Suora etuvanne
Kaikki nesteet
Tankin ja peräkatteen maalaus
+kaikkea muuta hilpettä mitä en nyt tässä muista
Nyt keväällä olis tarkotus viedä vielä säätöön.
Jos muuten kiinnostaa tuo KTM WA ryhmä, voin laittaa liittymislinkkiä. Myös Facessa on KTM Natives Finland ryhmä. Sovitaan mm. tapaamisista ja ratapäivistä.
Vantaalla.
-05 SD ilman ärriä. Aika monta kyläseppää tuotakin vissiin kilkutellut ennen mua. Tarkkaa määrää en ole jaksanut selvittää.
Ledivilkut siinä oli ostaessa ja päin vittua hitsuutellut mitkälie ebaystä ostetut kiinankopiot akran pöntöistä.
Kuulema akran kartta. Onko todellisuudessa jäänee ikuiseksi mysteeriksi.
Alkuperäisen vilkkureleen ja valtavat kokoiset vastukset vilkuilta korvasin 'digi'releellä mikä pitää huolen että vilkuttelee oikeaan tahtiin.
Jos sais pakoputken niin ettei vuoda aina jostain niin voishan sen käyttää penkissä säädössäkin mutta mitäpä näitä.
Pöntöt vaihdoin dominatoreihin. Ei se ny hiljaisempi ole mutta näyttää edes jotenkin fiksulta.
Etuiskareihin vaihdoin öljyt, stefat ja jäykemmät jouset toissa talvena, takapään teki paikallinen KTM-korjaamo ja teki myös vesipumpun korjaussarjan ja venttiilien säätelynkin.
RC8 progressiivinen kaasuttelukahva tuli vaihdettua ja eturatas yhtä pienemmäksi. Takarattaan voisi vaihtaa paria hammasta isommaksi jos jaksaisi. Ei taida jaksaa.
Lyhyitä alumiinihimmelikahvoja kokeilin jarruun ja kytkimeen mutta niissä oli enemmän ongelmaa kuin jaksoi selvitellä niin kokeilu jäi lyhyeksi.
Myös komiat crash padit laitoin että voi kipata rauhassa kyljelleen mutta täristi toisen pultin poikki niin nekin nyt makaa jossain varastossa käyttämättömänä.
Polttoainefiltteri olisi sellainen seuraava mikä kai tarttis näillä kilometreillä tehdä. Katotaan ny koska jaksaa vai jaksaako koskaan vai vaihtaako pyörän kokonaan toiseen.
Muuten lähinnä vaihdeltu öljyjä ja uusittu o-renkaita sitä mukaa kun alkaa jostain vuotaa.