Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sä tollasia kyselet?Ettätuota onko se spora sitten tyttömoto? Ihan käytännön kokemuksia kaivattaisiin 1200 sporasta verrattuna 'isompiin'.
No sekä Motorman Oulussa ja V-twin Loimaalla kyllä ovat kysyttäessä antaneet pyörän koeajoon; jos ei uutta ole pihassa niin käytettykin varmaan antaa osviittaa härräköiden eroista.Kerrotko vielä sen lähimmän jälleenmyyjän, jolla on molempia koeajettavina? Ihan niinku nyt heti pihassa.
Mä olen jonkinverran ajellut molemmilla. Mulla on ollut 3 sportsteria (rautis, kiinteä evo ja kumipää) ja '99 dyna...Nyt vielä jos joku olisi molemmilla jonkinverran ajellutkin?
No meitä on moneksi. Mulla taas tää kumiripusteisen tutina on se juttu. Softailin, ja varsinkin TC:n, "sileys" ei kolahtanut ollenkaan. Ois H-D saattanut jäädä hankkimatta jos en ois dynaa koeajanut..Mutta kannattaa koeajaa myös softailit, itse kuulun siihen kansanosaan, jonka mielestä kiinteäripusteinen kone on miellyttävämpi kuin kumipää.
Moneksi on ja hyvä niin... Mä haen moottoripyöristä, etenkin h-d:sta, jännitystä, tärinää ja pauketta. Näkyy myös pyörähistoriasta, monta amerikan laitetta on käynyt tallissa kääntymässä, kumiripustettua ja tasapainoaksilallista, mutta vain vanha evosoftaili jäi asumaan.sanoi:No meitä on moneksi.