SenioRR
New member
Oon jonkun verran lukenut eri foorumeilta Dynan epävakaudesta ja woblaamisesta kaistanvaihdoissa, mutkateillä vähän kovemmassa menossa jne. En ole itse moista huomannut, kuin aika vähäisessä määrin. Esimerkiksi kovassa vauhdissa ohittaessa autoa, saattaa tuo oma Bob jonkun verran venkuloida ja "elää" kuskin alla, mutta eipä juuri niin, että nyt suoranaisesti pelottaisi. Onko joku huomannut ihan pahaksi äityvää epävakautta näissä "uuden"(2006->) polven Dynissa? Tai edes vanhemmissa?
Vaivaanhan on olemassa Sputhen valmistamaa PosiTrac systeemiä, jolla tuo väitetty epävakaus saadaan eliminoitua. Samanlainen ratkaisu on TrueTrackilla. Tuossa Sputhe.
Vaihdan (vihdoin) talven aikana Bobiin progressiiviset etujouset. Omasta mielestäni pyörä on jo nyt (customiksi) hyvä ajettava, mutta jospa tuon saisi vielä paremmaksi. Takana on jo Öhlinsit, jotka myös paransivat paljon pyörää. Nuo Sputhen tai TrueTracin palikat kiinnostais myös, mutta ovat vaan pikkasen tyyriitä hankittavaksi "varmuuden vuoksi", varsinkin jos hyöty lähes olematon...
Vähän noista olen Suomessa nähnyt puhuttavan, mutta (kuten mikkoylikin on tänne kirjoittanut) Touring-malleissa vastaavasta palikasta on selkeää hyötyä. Koneen virityksen osalta jäänee toimet tekemättä, joten jos keskittyisi tuohon ajettavuuden petraamiseen ja jarruihin...ensin.
Vaivaanhan on olemassa Sputhen valmistamaa PosiTrac systeemiä, jolla tuo väitetty epävakaus saadaan eliminoitua. Samanlainen ratkaisu on TrueTrackilla. Tuossa Sputhe.
Vaihdan (vihdoin) talven aikana Bobiin progressiiviset etujouset. Omasta mielestäni pyörä on jo nyt (customiksi) hyvä ajettava, mutta jospa tuon saisi vielä paremmaksi. Takana on jo Öhlinsit, jotka myös paransivat paljon pyörää. Nuo Sputhen tai TrueTracin palikat kiinnostais myös, mutta ovat vaan pikkasen tyyriitä hankittavaksi "varmuuden vuoksi", varsinkin jos hyöty lähes olematon...