trj
New member
Mopon malli, suzuki 1100 f. Dynojetin suutinsarjan kanssa pukkasi ongelmia. Erilliset vapaavirtaus-suodattimet ja dynojetin suutinsarja.
P-putkistona on alkukäyrät vakiot, ja hieman originaaleja vapammin virtaavat pöntöt niiden perässä. Syttypyörän ajoitusta muutettu -5 ast. ennakkoa lisää vakio syttypyörästä.
Toimii muuten oikein erinomaisesti, kierroksilla 1000-7000 rpm. , paremmin kuin vakio vermeillä, mutta siitä ylöspäin olevilla kierroksilla kone alkaa ns. "röpöttämään" ja tehot loppu ns. kesken. Ns. pers-dynolla kokeiltuna tehot jotenkin vaan notkahtaa ennen oletettua max. tehoa??
Käytännön kokemusta?? Suuttimien vaihto pari satikkaa isompaan? Tai pienempään??
Neulan koron muutos ei taida enää vaikuttaa tuolla kierros-alueella? Ja syttypyörän vaihto takaisin siihen alkup. myöhäisempään taitaa vaan pahentaa asia?
Ongelma varmaankin korjaantuu suutinkokoa muutamalla, mutta mihinkä suuntaan tuota suutinkokoa muutetaan?
Ps. Vanhemmat gsx-r:t 1100 vm. - 88 on varustettu täysin samalla moottorin tekniikalla.
Vinkkejä, kiitos ja kumarrus, jos joku on paininut saman ongelman parissa.
P-putkistona on alkukäyrät vakiot, ja hieman originaaleja vapammin virtaavat pöntöt niiden perässä. Syttypyörän ajoitusta muutettu -5 ast. ennakkoa lisää vakio syttypyörästä.
Toimii muuten oikein erinomaisesti, kierroksilla 1000-7000 rpm. , paremmin kuin vakio vermeillä, mutta siitä ylöspäin olevilla kierroksilla kone alkaa ns. "röpöttämään" ja tehot loppu ns. kesken. Ns. pers-dynolla kokeiltuna tehot jotenkin vaan notkahtaa ennen oletettua max. tehoa??
Käytännön kokemusta?? Suuttimien vaihto pari satikkaa isompaan? Tai pienempään??
Neulan koron muutos ei taida enää vaikuttaa tuolla kierros-alueella? Ja syttypyörän vaihto takaisin siihen alkup. myöhäisempään taitaa vaan pahentaa asia?
Ongelma varmaankin korjaantuu suutinkokoa muutamalla, mutta mihinkä suuntaan tuota suutinkokoa muutetaan?
Ps. Vanhemmat gsx-r:t 1100 vm. - 88 on varustettu täysin samalla moottorin tekniikalla.
Vinkkejä, kiitos ja kumarrus, jos joku on paininut saman ongelman parissa.