Vehje
New member
Onkos muut käyttäneet vanhempia tai uudempia kolmoskoneita rullilla? Sattui olemaan Räyskälässä viikonloppuna Prätkäpajan penkki josta sai kympillä käyrät paperille joten kävinpäs kokeilemassa, tuollaiset käyrät tuli takapyörältä:
http://www.triumphrat.net/attachm....yno.jpg
Muutama kysymys tuosta heräsi:
1. Maksimivääntö 78.5Nm ei mun mielestä ole kovin häävi 885cc koneesta, mä olisin luullut että jotain 90-95Nm pitäisi lähteä?
2. Maksimiteho 97.9hp takapyörältä on aika paljon kun just tuon verran pitäisi lähteä kampiakselin päästä..
3. Max. kierrokset 11000
Tässä pitäisi olla rajoitin 9700rpm..
4. Käyrä pomppii niin pirusti 6 kuudesta tonnista ylöspäin ja dynomiesten kommentti oli että menee tosi laihalle yläpäästä.
Onkos muut dynotelleet näitä 885cc koneita? Onko olleet käyrät sinnepäinkään? Entä mistä löytyis suuttimia Keihineihin, tähän on vaihdettu -98 Sprintin Keihinit. Muut modit on Micronin vaimentimet ja ilmeisesti kierrosrajoittimen nosto.
Kertokaas muuten joku jos ei toi kuva näy, en ole ihan varma onko se vain TriumphRatin käyttäjille näkyvissä.
http://www.triumphrat.net/attachm....yno.jpg
Muutama kysymys tuosta heräsi:
1. Maksimivääntö 78.5Nm ei mun mielestä ole kovin häävi 885cc koneesta, mä olisin luullut että jotain 90-95Nm pitäisi lähteä?
2. Maksimiteho 97.9hp takapyörältä on aika paljon kun just tuon verran pitäisi lähteä kampiakselin päästä..
3. Max. kierrokset 11000
4. Käyrä pomppii niin pirusti 6 kuudesta tonnista ylöspäin ja dynomiesten kommentti oli että menee tosi laihalle yläpäästä.
Onkos muut dynotelleet näitä 885cc koneita? Onko olleet käyrät sinnepäinkään? Entä mistä löytyis suuttimia Keihineihin, tähän on vaihdettu -98 Sprintin Keihinit. Muut modit on Micronin vaimentimet ja ilmeisesti kierrosrajoittimen nosto.
Kertokaas muuten joku jos ei toi kuva näy, en ole ihan varma onko se vain TriumphRatin käyttäjille näkyvissä.