• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Dynopenkit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GriZzLy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Aika paljon noita penkkejä tuntuu olevan, mutta oon valitettavan paljon kuullu että suurin osa penkittäjistä ei oikeasti osaa sitä hommaa. Ne mittaa tehot ja laittaa ohjelmat ja se on siinä tehoo tuli pari heposta lisää.

Itse voin ihan vilpittömästi suositella Tawastia-bike penkkiä. Ne pystyy mittaa ja säätää myös osa kaasu tehoja. Säätävät customista kurapyöriin kuin myös rr pelejä.

Tulipahan muuten aika törkeetä mainos tekstiä mutta minkäs sille voi.
033102ass_1_prv.gif

ESPOO/VIHDINTIE

Auto/pyörä paja. Rapidi hallussa ja realistinen penkki. Kiihdyttelee itse kawalla kilpaa. Omat pyörät/kaverien kamppeet käynyt täällä.

Sami Vittaniemi
Samin autopaja
p. 0500 777 287

ps. googlella löytää juttuja..
wink.gif

Tässä opetellaan säätämään MT-01:stä penkissä.. Hommaa helpottaa kuvaaminen kameralla, jollloin voi hidastuksesta katsoa millainen seos on milläkin PCIII alueella..
Huomatkaa kohtuu + merkkinen kartta jostain syystä..
Vakioon verrattuna 10-15Nm vääntöä lisää, mutta hevosvoimat pysyi samana, joten täytyy hakea optimi seoksia vielä tuonne 4000-4500 kierroksen tietämille.. (parhaan tehon alue)
Haen seokset väliltä 12,6-13,2, jolloin luulisi hv:tä löytyvän?!?
(eri lähteet antaa aika erilaisia seossuosituksia parhaan tehon alueelle --> tästä voisi järjestää gallup, mikä on juuri sinun pyöräsi paras seossuhde laajakaistan mukaan)
Tämä oli elämäni ensimmäinen kerta, kun opettelin säätämään ruiskupyörää penkissä.. (ja sen huomaa)

UUSITTU LINKKI PITÄISI NYT TOIMIA!
http://s204.photobucket.com/albums....530.flv

ammattilaiset voisi neuvoa, mitä pitää vielä huomioida..

PCIII, K/N, modattu ilm.boxi, modatut vaimentimet..

Teemu Bike & Tuning:sta teki putkiston alta aikayksikön suzuki gsxr 1000 k5 2005 turbo rojektiin sekä teki säätötyön. Suosittelen, erinomainen paikka, hyvä palvelu ja tietoa spesiaali hommista löytyy.

www.bike-tuning.fi

Tehokäppyrää... std, paksulla kannen tiivisteellä sekä ahtimella 0.5 bar.

img4713smallji6.jpg

img4716tf5.jpg

putkistoka6.jpg

Moro,

Onko kenelläkään kokemusta dyno-firmojen mittalaitteistosta?

Mulla nimittäin mopo ei oikein käy tasaisesti vaikka kaikki säädöt on tehty kohdalleen, mutta luonnollisesti paikallaan. Vikaa voisi alkaa selvittämään liittämällä mopotin oskilloskoopiin kiinni ajon aikana, jolloin näkisi vähän enemmän käytöksestä.

Jotta homma onnistuisi pitäisi olla joko repussa kulkeva skooppi tai dyno + kiinteä skooppi. Onko missään mittalaitteistoa rullien vieressä?

Iisalmessa on Ohenmäen teho. Käytiin tuolla kaverin auto penkittämässä ja kuulemma moottoripyörienkii penkitys onnistuu.

ESPOO/VIHDINTIE

Auto/pyörä paja. Rapidi hallussa ja realistinen penkki. Kiihdyttelee itse kawalla kilpaa.  Omat pyörät/kaverien kamppeet käynyt täällä.

Sami Vittaniemi
Samin autopaja
p. 0500 777 287

ps. googlella löytää juttuja..  
wink.gif
Minkälaisii hintoja tää Sami pitelee? Olis just sopivan matkan päässä. Täytyis oma säädättää.

Bikeworld ei noita sit enään tee. Samilla jus nyt kiireitä kiihdytyskisojen takia. Hintaa mäkään en huomannu kysyy, ku soittelin.
nixweiss.gif

Back