• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

E-bay WTF?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jiipeexx
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jiipeexx

New member
Miksi en saa E-bayn kirjautumista toimimaan? Kertokaa nyt viisaat, pliis!

Olen tehnyt tunnukset ja kirjautunut ebay.de sivustolle normaaliin tapaan. Tunnukset siis on olemassa, mutta silti en pääse tekemään tarjouksia enkä ostamaan mitään. Kaikki tyssää kirjautuessa johonkin koodiin, jonka pitäis sähköpostiin tulla tai jotain vastaavaa. Postiin tulee kyllä viesti, joka on täynnä tekstiä ja linkkejä E-bayn sivustolle. Siitä en sit pääse eteenpäin...Joku koodi siihen lokeroon pitäis napittaa, mutta missä helevatassa se on???

Saman tyyppinen ongelma ilmeni Paypaliin kirjautuessa. Kaikki menee hyvin siihen asti, kunnes pitäis sähköpostiosoite "varmistaa". Sinne ei tule viestiä ollenkaan vaikka se mun kirjautumistiedoissa onkin. Jospa siellä olis joku ruuhka tai jotain...mut E-bayta olen kokeillut eri koneilta jne. tein jopa tunnukset uusiksi ja ei vit....vieläkään....

eek.gif

On varmaan väärä osasto, mutta en keksinyt muutakaan...

Saman tyyppinen ongelma ilmeni Paypaliin kirjautuessa. Kaikki menee hyvin siihen asti, kunnes pitäis sähköpostiosoite "varmistaa". Sinne ei tule viestiä ollenkaan vaikka se mun kirjautumistiedoissa onkin. Jospa siellä olis joku ruuhka tai jotain...mut E-bayta olen kokeillut eri koneilta jne. tein jopa tunnukset uusiksi ja ei vit....vieläkään....
Tsekkaa roskapostien kansio?

Ainakin mulle tuli email otsikolla "Complete your eBay Registration--last step".

Ja siellä viestissä oli nappi, jota klikkaamalla hoitui
"Just click "Activate Now" to complete your registration. That's all "

Ja jos tuo ei olisi sattunut toimimaan, niin oli vielä koodi ja osoite, minne olisi voinut käydä koodin näppäisemässä.

PayPal koodi tulee luottokorttilaskuusi. Sillä koodilla voit sitten suorittaa rekisteröinnin loppuun. Tämä siksi, ettei kukaan muu voi päästä käyttämään tiliäsi eikä tehdä PayPal-tiliä sinun luottokorttinumerollasi.

Back