• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

E-P:n pyöräilijät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juti86
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No jo, minä olen seinäjoen Ldl abc lla 11 aikaan varmaan, jos joku halua tulla tietää. Hyvä vappu!!:)

No jo, minä olen seinäjoen Ldl abc lla 11 aikaan varmaan, jos joku halua tulla tietää. Hyvä vappu!!:)

Voisin lähteä jonku lenkin ajelee siinä 11 aikaan ja toinen myöhemmin. Kun näet pubasen honda wifferin varustettuna 2 kuskilla niin tuu nyppään hihasta

Täälläkin kotiuduttu. Kiitos osallistujille :)

Edit: Mites Wolwes, menikö kahvittelut pitkäks.... :D

Täältäkin kotiuduttu reilun 350km lenkin jälkeen :grin: tulihan siinä kierrettyä seinäjoki-ilmajoki-halkosaari-ilmajoki-jukaja-isokyrö-vaasa-raippaluoto-vanhavaasa-ylistaro-seinäjoki lenkki :D

ja ennenkaikkea kiitos missynetille ajoseurasta. Joskus taas uusiksi :thumbup:

Onko siellä mitä häppeninkiä ja mihin aikaan?

Ei oo mitään erityistä. Avoin harjoittelupäivä.
Soitin sinne tänään ja kyselin että tietääkö onko ketään tulossa, niin ei kuulemma oo kukaan ilmotellu mitään. Varmaan ihan rauhassa saa siis päästellä.

Meinaatko tulla?

edit
Lähden Vaasasta sinne joskus 9-10 aikoihin

En tiedä vielä, pällistelemään vaan meinasin tulla.

Pitää kattoa jos lähtee "aamupäivälenkille" ja poikkeaa sielläpäin. Pitäis saada 1,5v tauon jälkee vähän kilsoja alle, n100km tälle kaudelle vasta takana.. Ekan lenkin jälkeen olo oli kuin rautakangella :paikallatuulee:

Mitäs muut e-p:n orggilaiset meinaa lauantaina. Saataisko kasattua jonkinlaista letka-ajelua lauantaille :orgmp:

Yö menee töissä ja aamulla klo 7 pääsee kotiin. Katsotaan vähän miten jaksaa heräillä, voisi ainakin tulla katsomaan.

voitais kokeilla lähtöä vaikka klo:15 seinäjoen ABC:ltä niin ainakin kaikki kerkeää nukkua/suorittaa pakolliset menonsa aamupäivällä ennen ajeluita. itse yritän olla tuohon aikaan paikalla niin saapukoon paikalle ken tahtoo niin katsotaan siellä sitten ajoreittiä sun muuta löpinöitä :jpstyle:

voitais kokeilla lähtöä vaikka klo:15 seinäjoen ABC:ltä niin ainakin kaikki kerkeää nukkua/suorittaa pakolliset menonsa aamupäivällä ennen ajeluita. itse yritän olla tuohon aikaan paikalla niin saapukoon paikalle ken tahtoo niin katsotaan siellä sitten ajoreittiä sun muuta löpinöitä :jpstyle:

Valitettavasti en päässyt tällä kertaa mukaan ajelulle koska niskat jumiutuivat eilen niin pahasti että jouduin aamulla käymään terveyskeskuksessa. Toivotaan että pian taas pääsee pyöränselkään. :orgmp2:

Mitäs tänä?
Auringo paistaa!!!
Olen tulos seinäjoella joskus 5 - puoli 6 väliin.
Ldl abc lla kahville ja sitten joku lenkki?

Ninja pitää jättää tänään etustefaremppaan ja yökin on töitä, joten jää taas väliin. Ajelkaahan maltillisesti, poliisilla on tämä viikko tehovalvontaa liikenteen suhteen. Ei sakkoja tai kortteja kuivumaan :)

Back