• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

E-P:n pyöräilijät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juti86
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
:häähää: :orgmp:kotiin
:D

Kiitoksia PALJON!!!

Se oli tosi mahtavaa!!! :thumbup:

No me ihmeteltiinkin minne kesken ajelun katosit. Käännyttiin takaisin kattomaan ettet eksyny tai kaatunu tai mitään. Enskerralla infota jos lähtee kotiin kesken ajelun. Mutta jokatapauksessa kivaa oli, kiitokset mukana olleille :jippikaijee:

heilahtiin valoja , ja annoin signaalia, , nostin kätenikin :blink: ... hmm Täma on viimesen Homma .. :

Olis mä ennemin huommanut missä me ollan olis sanonut enneminkin. Mut enemmän aikaa en toki tiedänyt missä mä oon :D

eipä tuo mitään :D ihmeteltiin hetken ja todettiin että ilmeisesti lähdit kotia kohti :)

Onko tänä tapahtumia?
jos, sitten mikä kello?
minä EHKÄ vapaudun iltapäivällä :) Tai sitten joku ihan ilta letka olis kans kiva :)

Nyt on vähän aikaa hiljaisempaa, Ninjan takarengas lähti alta torstai aamuna mennessäni pesemään pyörää. Mies on kunnossa, mutta pyörä paljon huonommassa. Katsotaan miten tämä kesä etenee ja muistakaa olla varovaisia.

toivottavasti pian päässet taas kaduilla.
Jumping on my ride and going to discover road between vaasa and ylistaro :)

Drive safe :orgmp:

Reittikirja jakelussa, ainakin ABC:llä. Tänään eka lähtö ABC Seinäjoki klo 18:00. Kohde Kalajärvi, menomatka Tuomikylän ja Jalasjärven kautta, paluu Alavus, Töysä, Mäyry.

Back