jarppu Tykkään tapiireista 9.7.2013 #122 Hep, tässä ois yks uusi E-pohjanmaalainen orggilainen. Morotellaan kun tavataan Keskiviikkosin 18-> SJK ABC vakiona ajelut? Näinkö olin ymmärtävinäni aikasemmista viesteistä.
Hep, tässä ois yks uusi E-pohjanmaalainen orggilainen. Morotellaan kun tavataan Keskiviikkosin 18-> SJK ABC vakiona ajelut? Näinkö olin ymmärtävinäni aikasemmista viesteistä.
kawawaanari New member 11.7.2013 #123 jarppu sanoi: Hep, tässä ois yks uusi E-pohjanmaalainen orggilainen. Morotellaan kun tavataan Keskiviikkosin 18-> SJK ABC vakiona ajelut? Näinkö olin ymmärtävinäni aikasemmista viesteistä. Napsauta laajentaaksesi... juurikin näin ja ajoreitti kirjasta on saatavana sjk:n abc:ltä
jarppu sanoi: Hep, tässä ois yks uusi E-pohjanmaalainen orggilainen. Morotellaan kun tavataan Keskiviikkosin 18-> SJK ABC vakiona ajelut? Näinkö olin ymmärtävinäni aikasemmista viesteistä. Napsauta laajentaaksesi... juurikin näin ja ajoreitti kirjasta on saatavana sjk:n abc:ltä
Velmu84 Wheeler 16.7.2013 #124 E-P:n pyöräilijät? Olisko huomenna puoliltapäivin kukaan kiinnostunu ajelemaan, vai onko katseet suunnattu ke abc ajoihin? Edit: vois käydä samalla vaikka vähä kuvajahtaamassa.
E-P:n pyöräilijät? Olisko huomenna puoliltapäivin kukaan kiinnostunu ajelemaan, vai onko katseet suunnattu ke abc ajoihin? Edit: vois käydä samalla vaikka vähä kuvajahtaamassa.