E-S .ORG iltamat 17.1.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Muutama muukin huikkasi tuolla fb puolella että joo, niin otin nyt sitten vielä kolmannen radan. Meillä on nyt siis käytössä radat: 1,2,3 (heti narikan vieressä) joka tarkoittaa 11 pelaajalle sitä, että ykkösradalle 3 pelaajaa, kakkos ja kolmosradalle 4 pelaajaa.

Ratavuokra tunniksi maksaa 40€ per rata = 120€ jaettuna 11:lle = 11€ per pelaaja. Tuohon päälle taitavat vielä ottaa 2€ eteispalvelumaksun sisääntullessa.

Keilahallin K2 kerrokseen pääsee menemällä ykköskerrokseen (aula, hotellin respa, Amarillo jne) jossa on portaat keskellä aulaa alas Flamingo Spa:han ja sieltä toiset portaat syvemmälle maan alle.

Niin ja siis se mun +2 on tietty toi soriisoriisoriisorii :rakastunut:
Mä voin passata kartingin jos on ylimiehitys, mutta geilausta en passaa, voin geilata muidenkin puolesta. Ja syödä. Oms oms.

MiniGP on nyt varattu. HUOM! alkuperäinen aika oli varattu, joten ajetaan 14.00-14.30.
Paikalla pitäisi olla puolituntia etukäteen eli 13.30.
Ilmoittakaa mahdollisimman ajoissa jos tämä ei käy.
Hinta on 550 jaettuna osallistujien määrällä.
Maksetaan paikan päällä.

Jos keilaus on alkuperäiseen aikaan, niin sitten voisi osallistua keilaukseenkin. Ehtii käsiin palata tunto tuon 1,5h tauon aikana. :p

Keilausaika pitää klo 16-17. Radatkin jo varattu. Ainakin kerkeätte tulemaan ajoissa sovittelemaan keilakenkiä ja hoitamaan maksut. :grin: Päivittelin ekaa viestiä ja lisäsin Brocolinkin keilaamaan.

Viimeksi muokattu:
Koskas tällanen meininki olis, vanha tarvii vissiin jo kaksteholasit kun ei löydä päivämäärää?

Katos joo, kaivoin monokkelin naftaliinista niin löysinkin tuolta ekan sivun vikasta viestistä tuon päivämäärän :right:

Modasin tuon päivämäärän otsikkoon. Etsiskelin sitä itsekin :thumbup:.. meikä ei pääse vaikka olisi hauskaa nähdä porukoita, mut ehkä ensi kerralla..

Hyvä kun huomasitte, taisi tuo eilisessä editoinnissa ekaan postiin samalla tulla siivottua pois vahingossa. :grin:

Olen varannut keilailusta radan 9 (samaan aikaa)jos kiinnostaa niin tervetuloa lähettelee palloja mun kanssa.

Amarilloon ei kuulema saa pe-la välisinä aikoina pöytävarauksia, joten nähtäväksi jää miten hyvin saadaan pöytiä. :grin:

Näinhän siinä kävi että sukulaisia täälläpäin nyt tänä vkl ja se sitoo suunnitelmat. Pitäkäähän mahtavat iltamat!

Katsoo jos selviäisi kattoo porukkaa sitten Mp-Messujen jatkoille vaikka. Ilmeisesti tällä porukalla ei ole tarkoitus lähteä iltaa viettämään kosteammissa merkeissä aktiviteettien jälkeen?

Kiitoksia kaikille reilusta ja kivasta kisasta! Tän piti lähteä kotiin syömään.. Pör, pör ja hauskaa illanjatkoa :)

Back