Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bike vuonna 2007 ja GSX-R 600 vm-05Uudessa bikessä oli dynotettu gen1 ruiskubusa eri bensoilla.
95:lla tuli isommat teholukemat mitä 98:lla![]()
Minulla sama homma 929:n kanssa, tosin 98 oktaaninen helpottaa jo asiaa. Kaverin 954 blade tekee myös samaa ja välykset siitä kateltiin ja kaikki oli ihan rajoissa, joten lienee ominaisuusMun 99" bladen venttiili/t? naputtaa kaikilla muilla litkuilla paitti v-poworilla..mystinen homma. Ei siis nakutusta vaan ihan selkeesti kuuluu jostain venttiilistä ja tosi voimakkaasti.. ääni tulee ja menee mutta aina vain kaupungissa/matalilla kierroksilla ajelun yhteydessä. v-poworilla ja esim bensan sekaan sotketulla kaasuttimen puhdistusaineella ääntä ei esiinny. Venttiilien säätö vois olla paikallaan![]()
no mitäs pahaa se v-poweri teki?Lokakuun alussa tankkasin tamkillisenn Shellin V-poweria ja nyt sitten kawa joutui ns. telakalle...-
Tuli niin paljon hevosvoimia, että mekaniikka ei enää kestänyt. Veivi pihalle.no mitäs pahaa se v-poweri teki?
faktaa kehiin
...ja pienempi kulutus.Uudessa bikessä oli dynotettu gen1 ruiskubusa eri bensoilla.
95:lla tuli isommat teholukemat mitä 98:lla![]()
Kokeile ihmeessä siihen turbobusaankin. Voisiko siinä olla paremmasta puristuskestävyydestä enemmän hyötyä kuin corollan tankissa...Kokeilin autossani tata autuaaksi tekevaa ihmebensiinia jolla Ferraritkin kulkevat valon nopeudella ja turbobusat lentavat kuuhun. Ainoa havaitsemani ero oli todellakin kulutuksen kasvu.
Hyvä avausBike vuonna 2007 ja GSX-R 600 vm-05Uudessa bikessä oli dynotettu gen1 ruiskubusa eri bensoilla.
95:lla tuli isommat teholukemat mitä 98:lla![]()
Neste 95 106.8hv
Neste 98 106hv
Shell V-Power 106.6hv
......opiskelen sitte siinä sivussa myös ydinfyysikoksi.^lue lehdestä.
Tuossa on ihan hyvää mietittävää.... miksi juuri näissä tapauksissa näin. Tässähän "optimointi" tapahtui pelkästään moottorinohjauksen ja sen "automatiikan" puitteissa.
Jutun ymmärtää ilman tutkintojakin, jos vain vaivautuu lukemaan.......opiskelen sitte siinä sivussa myös ydinfyysikoksi.^lue lehdestä.
Pointti oli siinä, että "aloitettiin hyvällä heitolla".![]()
Otetaan vielä kerran.Jutun ymmärtää ilman tutkintojakin, jos vain vaivautuu lukemaan.......opiskelen sitte siinä sivussa myös ydinfyysikoksi.^lue lehdestä.
Pointti oli siinä, että "aloitettiin hyvällä heitolla".![]()
Vakio gen1 busa? Puristus 11:1 ei anna perusteita 98:lle. Pitää olla 12:1 tai enempi. Näitäkin pyöriä olisi. Edes tehdas ei lupaa täysiä tehoja 95:llä jos puristus on 13:1, kuten omassa pyörässäni.Uudessa bikessä oli dynotettu gen1 ruiskubusa eri bensoilla.
95:lla tuli isommat teholukemat mitä 98:lla![]()
Joo täysin vakiovehje ilmoitettiin olevan.Vakio gen1 busa? Puristus 11:1 ei anna perusteita 98:lle. Pitää olla 12:1 tai enempi. Näitäkin pyöriä olisi. Edes tehdas ei lupaa täysiä tehoja 95:llä jos puristus on 13:1, kuten omassa pyörässäni.Uudessa bikessä oli dynotettu gen1 ruiskubusa eri bensoilla.
95:lla tuli isommat teholukemat mitä 98:lla![]()
Jos ei perstuntuma (ajettavuus) anna mitään eroa 95 pirtusekoituksella ja V-powerilla, jälkimmäisen eduksi, niin kannattaa laittaa pirtua tankkiin. Ajettavuuden suhteen kannattaa katsoa muutakin kuin huipputehot, eli käyrien vertailu koko alueella. Oliko Bikessa? Onnellisia ovat ne jotka voivat olla tyytyväisiä pienillä oktaaneilla ja viinaksien kanssa. No kaikki ei huomaa kovin pieniä eroja, paitsi ehkä hinnan puolella.
Bikessä saattoi hyvin mennä käppyrätkin sekaisin ennen vertailua. No, oli miten oli, varmaan uskottava juttu kuitenkin.