Edullinen pulttipyssy haussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nomad
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Biilteemaassa, joka voi olla yama, niin identtisiltä ne näyttää, ei ainakaan ahista ilman saanti. Pulttipyssylle tarjoaa ilmaa 300 barin sukelluspullo jossa on kiinni noin 2-3 kuutiota ilmaa minuutissa tuottava Drägerin savusukelluslaitteen paineenalennin. Luulen että vehje vain kului heikkotehoiseksi. ( Ja lainassa vehkeet ei näytä ainakaan parantuvan). Mutta että noin vähällä käytöllä, se on halpiksellekin anteeksiantamatonta.

Duunikaveri vaihteli autonrenkaansa semmoisella sähkökäyttöisellä pulttipyssyllä, jonka oli ostanut juurikin muutamalla kympillä, jostain Biltema/Hongkong/Motonet - akselilta ja vaikutti kyllä ihan käyvältä peliltä, joten olen itsekin miettinyt vähän semmoista..
Jep. Ostin sitten tuommoisen:

http://www.biltema.fi/osteri....e=17726

Tänään vaihdoin autonrenkaat tuolla ja hyvin tuntui pelaavan.
smile_org.gif
Minä taas ostin pahasti saman näköisen kapistuksen 39 €.lla Clas Ohlssonilta... Hyvin toimii.
Ai tämä, näyttävät nostaneen hinnan Piilteman tasoille.

Duunikaveri vaihteli autonrenkaansa semmoisella sähkökäyttöisellä pulttipyssyllä, jonka oli ostanut juurikin muutamalla kympillä, jostain Biltema/Hongkong/Motonet - akselilta ja vaikutti kyllä ihan käyvältä peliltä, joten olen itsekin miettinyt vähän semmoista..
Jep. Ostin sitten tuommoisen:

http://www.biltema.fi/osteri....e=17726

Tänään vaihdoin autonrenkaat tuolla ja hyvin tuntui pelaavan.
smile_org.gif
Minä taas ostin pahasti saman näköisen kapistuksen 39 €.lla Clas Ohlssonilta... Hyvin toimii.
Dodi. Mä tiesin.. Mä arvasin..
biggrin.gif

Nostetaan vanhaa aihetta.

Tarve olisi siis hommata renkaanvaihtoon ja muuhun vastaavaa pulttipyssy. Kompurana toimii tollanen 50litran säiliöllä ja 360l/min imutuotolla oleva hihnavetoinen malli:

Kompura

... jonka perässä on 20m tällaista :

Letkukela (sisähalkaisija 9,5 mm)

Saako alle satasella mitään toimivaa, vai pitääkö tähänkin se 500e budjetoida suoraan?
smile_org.gif

Bilhelveten pyssy täällä ja ihan omiin tarpeisiin on piisannut. Välillä joutuu pikkukompuralla odottelemaan, että painaa säiliön täyteen, mutta tätä kun ei ammatikseen tee, niin ei oo niin kiirus...

Bilhelveten pyssy täällä ja ihan omiin tarpeisiin on piisannut. Välillä joutuu pikkukompuralla odottelemaan, että painaa säiliön täyteen, mutta tätä kun ei ammatikseen tee, niin ei oo niin kiirus...
Jos olen täältä oikein seulonut tietoa, niin mulla taitaa olla suurin pullonkaula tuo 20m pitkä letku, vaikka se ei olekaan ohuinta mahdollista (9,5mm). Eli se saattaa tuoda ongelmia, vaikka olisi kuinka hyvä pyssy...

Jos olen täältä oikein seulonut tietoa, niin mulla taitaa olla suurin pullonkaula tuo 20m pitkä letku, vaikka se ei olekaan ohuinta mahdollista (9,5mm). Eli se saattaa tuoda ongelmia, vaikka olisi kuinka hyvä pyssy...
Voihan sitä painettakin nostaa, jos pysyy jossain järkevissä rajoissa...
Taitaa kompura pysähtyä itsellä 9,5bar, selkee ero jos on 6 bar.
Ja ilma kannattaa ottaa suoraan säiliön kyljestä, osa säätimistä on yllättävän kuristavia.

Mä ostin biltemasta seinäsähköpelin, ja hyvin on toiminu.Ei tarvii löystellä ennakkoon, Jaksaa. Ennen aina sanoin ettei sieltä voi ostaa muuta kun työkalun näkösiä koristeita. 5 renkaanvaihtoa/kausi + kaveri lainaa päiväksi/kausi ( kuulemma 3 settiä/ kerta). Makso 19,95.

Back