Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuh, kallista on, kaikenmaailman tulleja, rahteja ja muita voiteluita kun joutuu makselemaan...
pitää myös muistaa että alle 45€ tilauksista ei makseta mitään tullejaJuuh, kallista on, kaikenmaailman tulleja, rahteja ja muita voiteluita kun joutuu makselemaan...![]()
Paitsi että jotkut UK:n nettikaupat (ne halvimmat?) sijaitsee Kanaalisaarilla (esim. Jersey) joka ei kuulu EU:n veroalueeseen, sieltä tulevaan tavaraan joutuu tietääkseni maksamaan ALV:n päälle. Tulleja ei taida kuitenkaan mennä. ALV on 23% mutta minimi on 10€, sen alle jääviä ei peritä.Jos tavara tulee UK:sta niin sehän on jo EU talousalueelta ja silloin ei tulleja peritä.
Miten sait Rockautolta tilattua tuohon hintaan 8 tulppaa? Itse kun yritän tilata sieltä, niin hinnaksi tulee jo neljälle tulpalle 50 euroa (tulpat 21 €, posti 20 €, VAT 8 €).Rockautolla taas yksi tyytyväinen asiakas. 8kpl Iridiumeja postikuluineen ~54e. 3.1. laitoin tilauksen sisään, illalla tuli maili, että paketti lähtenyt, äsken kävi FedExin kaveri ovella ja löi paketin käteen.
Suomessa vastaavat tulpat ~160e + mahdolliset toimituskulut.
Bonuksena paketissa vielä 70 Series MGB -jääkaappimagneetti
Punta Ebaysta kannattaisi katsoa myösMiten sait Rockautolta tilattua tuohon hintaan 8 tulppaa? Itse kun yritän tilata sieltä, niin hinnaksi tulee jo neljälle tulpalle 50 euroa (tulpat 21 €, posti 20 €, VAT 8 €).
Miten sait Rockautolta tilattua tuohon hintaan 8 tulppaa? Itse kun yritän tilata sieltä, niin hinnaksi tulee jo neljälle tulpalle 50 euroa (tulpat 21 €, posti 20 €, VAT 8 €).Rockautolla taas yksi tyytyväinen asiakas. 8kpl Iridiumeja postikuluineen ~54e. 3.1. laitoin tilauksen sisään, illalla tuli maili, että paketti lähtenyt, äsken kävi FedExin kaveri ovella ja löi paketin käteen.
Kummaa, minulle se tarjoaa ainoana vaihtoehtona toimitukseksi Shipping: International Priority from United Kingdom (Great Britain) ja lisäksi se tuuppaa siihen brittien alvin 8,32 € päälle.Miten sait Rockautolta tilattua tuohon hintaan 8 tulppaa? Itse kun yritän tilata sieltä, niin hinnaksi tulee jo neljälle tulpalle 50 euroa (tulpat 21 €, posti 20 €, VAT 8 €).Rockautolla taas yksi tyytyväinen asiakas. 8kpl Iridiumeja postikuluineen ~54e. 3.1. laitoin tilauksen sisään, illalla tuli maili, että paketti lähtenyt, äsken kävi FedExin kaveri ovella ja löi paketin käteen.
Rockauton kuitti:
![]()
Näköjään postikulut ja tulppien hinnat nousseet viikon sisään, mutta äsken testasin, niin ei tuo mitään VATteja laskeskellut... Kokeilin näpytellä uuden tilauksen samoilla tulpilla, niin loppusumma on €63,11
Royal Mail toimii välillä hyvin, mutta pari viikkoa ei ole mikään mahdottumuus. Kuitenkin parempi kuin sakemannien DHL, sieltä postikulut on äkkiä triplat britteihin verrattuna. Jos on kiire niin sitten lähimpään mp-kauppaan, muuten sitten netistä. Yhdet tulpat nyt voi olla muutaman viikon varastossa ennenkuin "pintajännitys" katoaaRoyal Mail on surkea firma, jenkeistä tulee kamat yleensä viikossa mutta briteistä 3pv - 3vkoa, riippuen minkä mantereen kautta englannin postilaitos ne päättää lähettää...