Eidem oy

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tate66
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei mulla ainakaan asennus erikseen alta alle mitään kustantanut. Kyllä tuo kolme ja puoli rahaa Rosso corsista alle laitettuna on ihan sopiva. Ohikulkutien varressa olevassa isossa mopomaailmassa olisi ollut satkun kalliimpi...
 
On hienoa, kun palvelua saa perus virka-aikojen ulkopuolella. Ei voi kun suositella Eidemiä. Hinnatkin on erittäin kilpailukykyiset ja nyt vielä tulee misukoista 30 euron hyvitys :thumbup:

Ja on muuten Pilot Road 4:set aivan eri sarjassa, kuin edelliset OEM Bridgestonet.
 
Uusi rengasmalleja tulossa kaudelle 2016.

Mielenkiintoisin uutuus on METZELER ROADTEC 01, renkaalle luvataan hyvää kulutuskestävyyttä ja hyvää märkäpitoa. Jokohan löytyy voittaja Misukan PR4:sen märkäpidolle?

PIRELLI DIABLO ROSSO III, vihdoinkin jatkoa Ross kakkoselle, onkohan mikään muuttunut.

Muita uutuuksia mm. BRIDGESTONE BATTLAX SPORT TOURING T30 EVO, BRIDGESTONE BATTLAX BT S21

Muutoksia näyttää olevan tulossa myös hintoihin, ylöspäin!
 
Toivottavasti tälläiset firmat pysyvät ja lisääkin tulisi. Pari tuttavaa käyttänyt tuota Eidemiä ja pelkästään ovat kehuneet joustavuutta ja palvelua
 
Eidem Oy kiittää asiakkaitaan luottamuksesta kaudella 2015 ja toivottaa Iloista Joulua ja menestystä kaudelle 2016!
 
Nopea (samana päivänä kuin tarve iski) itsehankittujen Michelinien alta alle-asennus virka-ajan ulkopuolella sopivaan hintaan. Seuraava rengassetti todennäköisesti hankitaan täältä. Tai ainakin asennutetaan täällä. :-)
 
Saksalaislehdistö on tehnyt rengastestejä, Motorrad 12/16 Test Sportreifen, ajettiin Yamahan R1:llä:

1. Metzeler Sportec M7RR kokonaispisteet 273
2. Pirelli Diablo Rosso III kokonaispisteet 271
2. Continental Sport Attack 3 kokonaispisteet 271
4. Bridgestone S21 kokonaispisteet 269
5. Michelin Pilot Power kokonaispisteet 257
6. Dunlop Sportsmart 2 kokonaispisteet 251

Rataosuudessa kuivalla Rosso III nopein, Misukka hitain. Märällä Misukka nopein, Brikkare hitain.
 
Olikohan Eidemillä käytössään tasapainotusvehkeet? Viime kesänä ostin sieltä taakse PR4:sen ja aika epätasaisesti kulunut, jostain kohtaa slicksi ja jostain kohtaa joku 2mm pintaa...
 
Muita syitä voi olla parin millin pystysuuntainen heitto vanteessa (mikä on vissiin yleensä ihan ok toleranssi valmistajan mukaan) tai takaiskarin toiminta (huoltamattomuus).
 
Jep. Tasapainotus ei poista mahdollista muotovirhettä. Ja myös jousitus vaikuttaa, kuten mainittu. Ja kuun asento maahan nähden yms.
 
Olikohan Eidemillä käytössään tasapainotusvehkeet? Viime kesänä ostin sieltä taakse PR4:sen ja aika epätasaisesti kulunut, jostain kohtaa slicksi ja jostain kohtaa joku 2mm pintaa...

Moi, kyllä on tasapainotuslaitteet, vain muutama VFR:n takapyörä on jäänyt ilman tasapainotusta, siihen ei löydy välineitä, kaikki muut on tasapainotettu. VFR:n omistajille on tämä myös kerrottu renkaanvaihdon yhteydessä.

Viallinen iskunvaimennus kuluttaa renkaan epätasaiseksi, lukkojarrutus myös.
 
Eidem Oy kiittää asiakkaitaan luottamuksesta kaudella 2016 ja toivottaa kaikille menestystä ja vauhdikasta vuotta 2017!
 
Eidem Oy:n toiminta mp-renkaiden kanssa jatkuu lopettamishuhuista huolimatta samassa tutussa paikassa Kaarinassa.
 
Back
Ylös