• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Eka mällini MP:llä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja White
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

White

New member
Lähdettiin kaverin kanssa kolmen päivän "maakuntakierrokselle". Reissu alkoi hyvin ja ajettiin Tampereelta Kouvolaan. Seuraavana päivänä "eräs naisystäväni" (joka ei uskaltautunut pyörän kyytiin) ajoi autolla takanani ja minä pyörällä edellä. No lähestyttiin liikennevaloja, jotka vaihtuivat keltaisiksi. Minä hidastin kaistan keskellä ja siirryin kaistan vasemmalle puolelle parkkiin. Odotin hetken ja kuului jarrutusääntä (jarrut lukossa) ja peilissä vilahti valkoinen mersu. Sitten rytisi, mersu tuli pyörän oikealle puolelle...enkä edes kaatunut, mitä ihmettelen suuresti. Pyörään tuli toiseen putkeen klommo ja rekkari vääntyi, muuta silmin nähtävää siihen ei ainakaan tullut. Mersusta meni vasen ajovalo ja sen alla oleva peltilista. Oli onnea matkassa kuitenkin
062802jumpie_prv.gif

...Täytyy vissiin lempata se tyttö
033102bebe_1_prv.gif

Off topic : Reissu jatkui silti ja tuli pyörähdettyä mm. Pihtiputaalla ja espoossa Bodomin reitillä, joka oli aivan mahtava pätkä
buttrock.gif
Pakko päästä vielä kerran sinne tänä kautena. Radallekkin oltais menty, mutta aikataulu ei sitten venynyt siihen kuitenkaan. Matkaa tuli taitettua 1640km
062802moto_prv.gif
Ja eniten hirvitti yöllä, pimeällä ja sateessa ajella Jyväskylästä Pihtiputaalle, huonolla visiirillä...

Ja tänään Helsingistä Tampereelle tullessa pelotti kauhiasti, ku poliisit oli tien varrella ja niillä oli majakat päällä. Visiiri vääristi siten, että luulin, että niillä on myös pysäytysvalo päällä. Kirosin jo kortin menettämisen puolesta, mutta poliisit totesivat, että etsivät vain hirviä, jotka on aidan ulkopuolella. Huoh....
tounge.gif

elä lemppoo tytyä...on se ainaki yrittäny väistää
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
Jaa on vai ? Musta tuntuu, että mä väistin enemmän ku ennalta menin jo vasemmalle puolelle...
033102beer_1_prv.gif
Ois sattunu saletisti enemmän jos oisin siihen keskelle kaistaa jäänyt, jollon isku ois tullu suoraan taakse. Nythän se siis tuli oikealta...

Back