• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ekaa pyörää etsimässä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zirda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voisin ehdotella sellaista kuin hondan cbf 600, siinä on esim. säädettävä satulan korkeus ja leppoisan oloinen kone aloittelialle ja varmasti menee sitten vaikka vähän kokeneemmallekkin.
Itselläni oli kawasakin er-6n mopotin ekana pyöränä, pyörässä ei sinäänsä ole muuta moittimista kuin se on sitten sellainen tärisiä... Kaksi mukinen kun on

Minulla on kans ensipyörän osto tarkoitus kesäksi, ja olen ajatellu tuota 500 luokkaa juuri käyttökustannusten takia
062802moto_prv.gif
.
Niin kortti ajettu kesällä 2010 Tässä ryhmässä ei ollut kuin n.30-vuotiaita
cool.gif

Ilmeisesti tarkoitat suurimmaksi osaksi vakuutuksia, tutulla on kyseinen 600 cbf ja vakuutukset siihen oli jotain +650€ liikenne ja kasko yhdessä.
Eipä niissä niin hirveen suuria eroja ole käyttökustannuksissa, suurimmat erot taitaa tulla vakuutusyhtiöistä, itselläni oli ennen kawasaki er-6n fennia tarjoi liikenne ja kasko karvan alta 1400€ ja turvassa sitten tulikin kohtuullinen 740€ liikenne-ja kaskovakuutus.
Melkeen kyllä suosittelisin 6satkun hankkimista ennemin kuin 5satkun.
Mutta makuasioita, sanoi kettu kun mustikoita söi..
062802jumpie_prv.gif

Etkö tunne yhtään motoristia, jolla olis jalat maassa? Vois neuvoa sua, itsehän kuitenkin teet päätöksen. Miehen on niin paljon helpompi, kun yleensä mopo  on jollain kaverilla, ja kokeilujen myötä oppii. Hengessä mukana.
062802moto_prv.gif
Onneks mulla on mopo-guru joka on ikänsä pyörien kanssa pelannut ja jotain niistä tietää mutta hänenkin mielipiteensä on vain yksi kaikkien joukossa. Ja meidän sopimus menee sen mukaan että itse etsin hänelle vaihtoehtoja ja tietäväisenä ihmisenä tämä mies sitten soittelee ja tunnustelee viilataanko likkaa linssiin jos kyseisen pyörän käyn hakemassa
smile_org.gif

Mopo on nyt löytynyt, ja jos on sitä mitä luvataan niin murun saan lauantaina kotiin
inlove.gif
Tiedä sitten haukkaanko liian isoa palaa mutta... kokeillaan kun kiva löytyi ja kohtuuhinnassa
biggrin.gif

Tosin tässä soitellessa kerkesin jo törmäämään ennakkoluuloihin, mopo-gurulle olis pyörä irronnut mutta kun itse soitin perään ja tarjosin samaa käteisenä niin eipä enää ollutkaan siihen hintaan myynnissä, naiselle...
crazy.gif
No, onneks on paljon vaihtoehtoja ja se kaikkein rakkain löytyi
biggrin.gif

Hö, oisit hommannu busan tai kilosen niin ei olis heti tarvinnut vaihtaa.

Meinasin ehdottaa CBF 600:sta, mutta joku ehti ensin ja ostit sitten Kawan. Ei taaskaan hyvät neuvot kelvannu
tounge.gif

sinänsä hassua..jos kysyjä on mies tarjotaan ekax kilokikseriä tai halipusaa..naiselle pikku viragoa tai erkkaa
smile_org.gif

pudjetti sanelee paljon, mut sun mitoilla 170? valinnanvaraa on..tossa sattu heti silmään...

-KLIK-

-KLIK-

-KLIK-

-KLIK-

-KLIK-

jne...

lyhyesti...jokin tunnettu japsimerkki niin mahdollisten osaien saanti on taattu.

zr7 oikein hyvä valinta pitkäksi aikaa
smile_org.gif

Back