• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Elintenluovutustestamentti

Elinten luovutus testamentti -

• Testamentti tehty ja omaiset tietää sen

Ääniä: 0 0,0%
  • Mulle ei voi sattua mitään

• Olen superman

• Ajan aina varovasti ennakoiden

• Luovutan vain siementä

• Muista viis

• Jos nyt sitte tälle ajokaudelle allekirjoittais

• Ääniä yhteensä
    0
Eipä voinut äänestää. Aikoinaan oli elintestamentti lompakossa 10-15 vuotta, mutta heitin moisen pois kun tuli uusia käyttötapoja luovutetuille elimille. Hyvä juttu muuten olisi.

-hh-

Vuonna -94 jouluna oli heikko hetkeni ja uskalsin allekirjoittaa ko. testamentin... sitä ennen olin kuljettanut sitä lompakossani pari vuotta. Aattelin, että jos allekirjoittaa sen, niin sit varmaan heti jollain tarvetta ja meikältä nirri pois...
biggrin.gif

No, ei se kohtalo ihan niin toiminu... täällä ollaan vieläkin. Ja toivottavasti pitkään!!!
smile_org.gif

Vihdoin ja viimein, vuosien ihmettelyn jälkeen, voi vastata viimeinkin, että kortti on lompakossa ja omaisekin ovat asiasta tietoisia.
smile_org.gif

luovuttaisin jos osat kelpais muillekin kun mulle
biggrin.gif

<span style='font-size:7pt;line-height:100%'>edit: tää vaihtoehto tais puuttua taas vai onkse toi supermies?</span>

Tehtynä on ollut jo useampia vuosia. Jos varaosat vain kelpaavat, niin käyttää saa!

Monta vuotta on ollut tarkoitus semmonen testamentti tehdä. Maksa vaan taitaa olla kelvoton, munuaiset samoin. Sydämessäkin on vaivoja, ja aivoja (vaimo todistaa) ei ole lainkaan. Aika vähän taitaa olla kierrätyskelpoista
biggrin.gif

...mutta jos kuitenkin tällä kaudella...

suunnitteilla on ollut varmaan yhtä kauan kuin moottoripyöräilyn aloittaminenkin... ja nyt kun tuo pyörä on hommattu niin täytynee myös tuo elinten luovutus testamenttikin tehdä.

On pyörinyt mielessä mutta en ole vielä saanut aikaiseksi. Ehkä tässä joskus. Ongelma on vaan se että emäntä ja äiskä jo muutenkin kauhistelevat harrastusta niin jos vielä samaan syssyyn ajattelee omaa kuolevaisuuttaan niin johan sitä avaimet takavarikoidaan... Ei vaiskaan, hyvä asia ja pitäisi tehdä. Samoin kuin käydä luovuttamassa verta.

Jos kupsahdan, niin elimeni luovutan
biggrin.gif

testamentti lompakossa vuodesta 2005 alkaen.

Eipä ole testamenttia, mut miksei sellasen vois hankkiakin? Vois olla ihan hyvä idea, pitääpä yrittää muistaa seuraavalla apoteekkivierailulla!
033102beer_1_prv.gif

Elintestamentti on allekirjoitettu reilu 15vuotta siten ja päivitety naimisiinmenon yhteydessä reilu 11v sitten ja kulkee mukana kokoajan.. edes töihin en kävele 200m matkaa etteikö se olis mukana. Omaiset myöskin tietävät tahtoni, eli omaisethan sen viimekädessä ratkaisee. Samoin maininta tuosta elintestamentista löytyy sekä terveyskeskuksesta että paikallisesta sairaalasta mun tiedostoista, sillä tosipahan paikan tullen sitä ei ihan ensimmäisenä sieltä lompakosta etsitä...

Elintenluovutustestamentti tehty jo useampia vuosia sitten. Lompakossa se kulkee mukana jatkuvasti. Omaiset kyllä tietää tahtoni asian suhteen!

Toivottavasti tälle ei kuitenkaan tule ihan heti käyttöä!

Ollut lompsassa jo 10 vuotta, piti laminoida ku rupes kulumaan, onhan se hyvä jos joku saa vaikka "vähän ajetun " maksan.

toistaiseksi tyytynyt luovuttaan pikkuelintä
biggrin.gif
sitäkin aika niukasti hahaa
blush.gif

Mutta ei tuo ideana yhtään pöllömpi ole, vähän se ehkä hirvittää, että nirri lähtee varmana samantien kun on täyttäny sen.
Pistetään harkintaan

On ollut jo kauan ja vähältä piti, ettei joutunut käyttöön tuossa pari viikkoa sitten.

Ajattelen asian niin päin, että siinä joku toinen luovuttaa koko kroppansa pitääkseen palan minusta hengissä.
cool.gif

mä yritän luovuttaa mun elintä vähintään joka lauantai mutta ottajia ollu verrattaen harvassa... sääli.
sad_orig.gif

Back