Enduro/Motocross ajelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä nyt oli Lopella spoorit jäässä. Jopa möhköllä kädetön sai vauhdin tuntua.

Oli kyllä ihan hyvä setti, olis sitä spooria voinut vähän enemmänkin kiertää 

No joo... en ollut mitenkään loppu päivän päätteeks, mut ehkä oli viisainta lopettaa voitolla. Ainakin omalla kohdalla.

Just kattelin, et Lopen facessa on kuvia, ku vedän eniten täysii, haha!

Näyttää siltä että isovehkeiset tulee Lavankoon ajamaan sunnuntaina. Myös minä ajattelin poitsun kanssa mennä sinne n klo 11. Ja huomenna sitten Sipooseen about samaan aikaan.

Mikä on pk-seudun lähistön paras enskarata aloittelijalle? Viime syksynä ostin ensimmäisen kurapyörän ja olen nyt kymmenisen kertaa käynyt ajamassa Porvoon ja Sipoon ratojen mx- ja enskalenkkkejä. Alkaa kyrpiä sipoon lenkin betonisavi.. Ei tarvitse olla yhtään Sipoon lenkkiä haastavampi. :D

Hanskallion (Vantaan moottorikerho) vasen puoli "Sannan lenkki" on taas auki. Yleensä aika Sipoosarjaa haastavuudeltaan, enemmän kiviä, vähemmän mutaa. Raskaampi se on ajaa, ei ole sellaisia hölläilytasankoja mitä Sipoossa,
Reittilinjaus vaihtelee, kuulemma ovat jotain uutta keksineet nyt. Käyn huomenna kurkkaamassa.
Espoossa Kolmperä on kiva jos kivikossa viihtyy, jotenkin leppoisampi kuin Hansis mutta yleensä jokunen vähän teknisempi paikka. Reittimerkinnät olleet aika usein mielikuvituksena varassa. En tänä vuonna kyllä ole käynyt. Krossirata on betonisavea, enskalenkiltä selviää monesti ilman pesuria.

Myös tänään hansiksella. Oli mukavaa ajeltavaa se uusi pätkä. Mutta koska kyseessä hansis niin oli lopuksi aivan pakko verestää kivikkomuistoja sillä extreme pätkällä [emoji16]

Lähetetty minun motorola one laitteesta Tapatalkilla

Myös tänään hansiksella. Oli mukavaa ajeltavaa se uusi pätkä. Mutta koska kyseessä hansis niin oli lopuksi aivan pakko verestää kivikkomuistoja sillä extreme pätkällä [emoji16]

Onko tämä extremepätkä se, joka oli ainoana auki vielä tovi sitten?

En ole varma kun oli mulle kevään eka hansisreissu. Veikkaan kuitenkin, että joo. Kyseessä siis se tutkalle menevän tien oilealla puolella luikerteleva kivikkohelvetti.

No joo, kyllähän sitä extremeksi sanotaan, en viitsinyt mainita ettet huolestu,. Senkin linjaus vaihtelee, pikkuisen erilainen nyt kun muutama viikko sitten vaan pääpiirteet samat.

En ole varma kun oli mulle kevään eka hansisreissu. Veikkaan kuitenkin, että joo. Kyseessä siis se tutkalle menevän tien oilealla puolella luikerteleva kivikkohelvetti.

Meni lc4:lla enempi trialiks se pätkä tuossa keväällä. Kivikkotaitoja ei ole, kun en niissä juurikaan ole ajanut. Mut pysyin koko kiekan pystyssä.

Pitää tota kiveä vähän ajaa välillä, ettei ekasta sepelinjyvästä hätkähdä.

Huomasin tässä jälkikäteen, että tuolla reissulla rengaspaineet oli 1,25/1,25. Onxse paljon? Haha.

Joo siellä on hyvä reenailla [emoji16] alkaa pysymään se mopo lapasessa. Syksyllä oli kans jännää ajella tota pätkää kesänappuloilla kun maa oli jäässä ja kivet kuurassa mutta lunta ei vielä ollut.

Enskapena huomenna Järilässä ehkä myös sunnuntaina. Pienen (26 v) tauon jälkeen :grin:

Back