Enduropolulle tulossa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.fzs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taas se olis lähdettävä pers-nahkaa kurittamaan...
Viime vkonloppuna saatiin spoori jo ihan hyvään kuosiin mutta nyt on viikolla uutta lunta pukannut tuulen kanssa 15-20cm joten aukeilla paikoilla saa teutaroida.

Taas se olis lähdettävä pers-nahkaa kurittamaan...
Viime vkonloppuna saatiin spoori jo ihan hyvään kuosiin mutta nyt on viikolla uutta lunta pukannut tuulen kanssa 15-20cm joten aukeilla paikoilla saa teutaroida.

Mulla perse toipuu just ja just huomiseks. Nyt kyllä muistan rasvata pyllyn :D

Jaaha.. Jäätäis poikain kanssa kaksistaan viikonlopuksi, ja systeri on kysellyt, että vois viettää pojan kanssa vähän aikaa.

No minähän järkkään :D. Systerin pihasta ajaa 20 minuuttia Vesivehmaan varikolle, joten ens lauantaina heti aamusta kärppänä siellä.

Vesivehmaalla lähti kädestä nahka. Teippaako porukka käsiä, vai onko vain harjoituksen puutetta?

Btw. eka spoorietunen alla AC10 jälkeen. Kyllähän sitä on nautinto tollasessa jäärännissä kääntää. Ei tee mitään ihmeellistä.

Mulla ainakin ollut vasemman käden nahan uusiminen ihan säännöllistä:grin: Pitäs varmaan olla tupit tosi paljon liukkaammat tai jotain, nyt tuntuu olevan liikaa pitoja.

Vastaavia stinttejä olen tänä talvena vetänyt ilman ongelmia. Nyt oli ekaa kertaa tankorukkaset paikalla kun oli aamulla -20. Kädet hikos aika reippaasti, ett oisko se vaikuttanut?

Piti vetää 40+40+40 mut vika jäi puoleen, kun käpälä niin pipi.

Se tankorukkasvihje oli tosi hyvä! Eilen -10C ja kädet eivät enää palelleet lainkaan, mutta nyt jäätyi huulet ja poskien alaosa.:) Varmaankin aikaisemminkin, mutta ei huomannut kun käsistä alkoi mennä vähitellen tunto kylmän takia.

Hankalaa tämä vanhaksi tulo, nuorena ei tarvinnut talviajovaatteita juurikaan villakerrastoa enempää. Aina ei sitäkään.

Lauantaina Lopen enduro 40€ omalla pyörällä. Tarjolla makkaraa, limua ja ajon iloa.

Missäs päin eteläistä Suomea löytyy vielä luistava jalkaura ja avoin baana ens lauantaina? Lupaa hyviä yöpakkasia, mutta esmes Vesivehmaa mene Päitsin takia säppiin.

Finlandiassa oli lauantaina kuivaa, tänään Hansiksella taas pirun märkää. Kulki perkeleen hyvin kuitenkin.

Miksi talvi loppuu jo?:no: Just kun rupesi vähän ajo kulkemaan ja nyt kaikki spoorit sulaa pois ja sit mä oon ku kala kuivalla maalla - en mä oo käytännössä ikinä ajanu tapeilta ku pyörä tuli vasta marraskuussa, tuntuukin luonnottomalta :D

Finlandiassa oli lauantaina kuivaa, tänään Hansiksella taas pirun märkää. Kulki perkeleen hyvin kuitenkin.

Miksi talvi loppuu jo?:no: Just kun rupesi vähän ajo kulkemaan ja nyt kaikki spoorit sulaa pois ja sit mä oon ku kala kuivalla maalla - en mä oo käytännössä ikinä ajanu tapeilta ku pyörä tuli vasta marraskuussa, tuntuukin luonnottomalta :D

Panssari CC tarjoaa hyvän kahden tunnin reenin.

Suosittelen kyllä vahvasti opettelemaan sen tapeilta ajamisen, saattaa lajin hauskuus kerroin muuttua aika paljon:D Kyllä enduro kumminkin on laji jota ajetaan sieltä tapeilta.
Tallinnassa on saanut ajaa tapeilta muutamaa kertaa lukuunottamatta lähes koko talven, toki joo välikelin renkaalla... mutta on ollut nautintoa, ehkä pari viikkoa niin saa vaihtaa jo kesävanteetkin alle ja palata 2t mopoon :rakastunut:

On tota spooria hinkattu Suomessa silti tänä talvenakin sellanen reilut 30h, tuntuu ettei oo muuta koko talvena tehnytkään kuin ajanut. Parempihan tuo 2t olis spooriin ollut, mutta en jaksanut molempia säätää sitä varten, niin mentiin 4t kanssa tämä talvi.

^
Ajatko työkseks? :D Ite saanut alle talvella 20 tuntia. Ikinä ajanut talvella näin paljon. Ei olis paljon mahkuja ajotunteja tuosta lisätä nykymenoilla. Sit pitäis kyllä muuttaa elämää vähän isommin.

Mä oon ajanut nyt kans sen 30 tuntia ja koko talven on ärsyttänyt kun ei pääse/ehdi ajamaan enempää. Ku ei mulla ole edes kuljetuskalustoa:D

Suosittelen kyllä vahvasti opettelemaan sen tapeilta ajamisen, saattaa lajin hauskuus kerroin muuttua aika paljon:D Kyllä enduro kumminkin on laji jota ajetaan sieltä tapeilta.

On tottakai tarkoitus, mutta tässä talvella ei oikein ole ollut mahdollisuutta. Ja oon tosta spooriajosta tykännyt hirveesti niin jos on vielä hauskempaa ilman spooria niin ei se haittaa.:thumbsup:

Siellä on matkalehmäluokkakin erikseen ja Järilässä ei mitään kovin haastavaa ole ellei pehmeää hiekkaa sellaiseksi koe. JMH:n varikkomopolla siihen ei tosin saa osallistua.

Back