• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Enduroporukka?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mirro
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mirro

New member
Kutkuttaa ostaa maaseudun koluamiseen kesäksi kakkospyöräksi halpa käytetty enska. Onko Enduroporukoilla joku oma orggia vastaava palsta jossa voisi myynti-ilmoituksia selailla? Onhan niitä siis täälläkin, kyllä juu...

Ja turun seudulta löytyy aktiivista matka-enduro poruikkaa, ei tarvitse yksin repiä mopoa pois ojasta...
tounge.gif

biggrin.gif
noi vanhemmatkin on ihan hyviä...  
biggrin.gif

thumb_WP_000006.jpg

kunhan vaan löytää hyvän yksilön, tuurilla ei tarvii ees hakea kovin kaukaa..
062802jumpie_prv.gif
normal_WP_000006.jpg

Kyllä tää on tosi hyvä mulle, busailtua tulee kuitenkin suurin osa ajasta, mutta kun metsäänkin tekee mieli. Ja kun se tosiaan vielä naapurikunnasta löytyi ja samalla pääsin eroon käyttämättömäksi jääneestä moposkootterista niin -> täydellistä!

biggrin.gif
nonni...
biggrin.gif

pitäskö meijän järjestää kevväämmällä joku hiekkatie ajelu tai jtn. kun on noita enskoja tossa keskimäärin paimion korkeudella ihan kivasti...

vai onko parempia ehdotteluita???
nixweiss.gif

ps. fzrrätkin lasketaan enskoiksi...
bowdown.gif

hitsiläinen,, ei mulla muuta kun olen unhottanu tunnarini ja salasanani tonne pohjolan kurjapyöräilijöitten foorumille. oisko ollu jopa kawabata nikillä, mutta salasannaa enkä sen aikaista sähkispostiosotetta en enää muista en. mitä vois tehä? samalla nikillä ei anna rekkautua.

biggrin.gif
nonni...  
biggrin.gif

pitäskö meijän järjestää kevväämmällä joku hiekkatie ajelu tai jtn. kun on noita enskoja tossa keskimäärin paimion korkeudella ihan kivasti...

vai onko parempia ehdotteluita???
nixweiss.gif

ps. fzrrätkin lasketaan enskoiksi...
bowdown.gif
Kyllähän se mulle soppii, täytyy ensin vaan saada kipiä nilkka kuntoon että saan poljettua koneen itse käymään
tounge.gif
ja harjoiteltua vähän etten ole porukan jarruna.

Heti vaan mukaan reissuihin.kun kelit sallii.
Ei sinne ketään ole jätetty,eikä kukaan käskenyt ajaa kovempaa
biggrin.gif

Houkutteleva tarjous, tulisin muuten mukaan mutta mopo on vielä kaasutinhuollossa (ja vaimo pakotti lapsenvahtivuoroon
tounge.gif
). Laita tietoa kun seuraava reissu olisi taas tarjolla.

Back