Kiitos kaikille vastanneille.
Taidan sitten kuitenkin katsella noita hiukan isompia pyöriä myös. Alkuun ajattelin etten ihan ensialkuun uskaltaisi aloittelu pyöräksi yli 1000 kuutioista ottaa mutta ilmeisesti ne eivät sen ihmeellisempiä ole ajaa kuin nuo kasisatasetkaan.
1100 Viragojahan tuolta nettimotosta näyttäisi muutama löytyvän jo tähän aikaan vuodesta, ja pari Honda VT 1100 Shadowia myös mitkä juuri ja juuri istuisivat budjettiin.
Onkos tuo Shadow minkälainen peli?
Mä hankin viime vuonna VT1100 Shadowin ensipyöräksi.
Täytyy sanoa, että itsekin karttelin "isompia" moottoreita alkuun ihan vaan, koska, mutta kriteereiksi kiteytyi fyysinen koko (olen fyysisesti, noh.. iso) ja se, ettei ole liian uusi tai kallis ja Shadowin päällä oli ensi kerran "oma" olo, joten ostin pois. Hondaan olen ollu tyytyväinen, helppo ja vakaa ajaa ja moottori ja voimansiirto käyttäytyy pehmeästi, eli erinomainen kruisailupeli.
Älä turhaan pelkää isoa moottoria kustomissa, ei se mihinkään kiihdy tilavuudesta tai sen puutteesta huolimatta kuitenkaan, mutta ei ole tarkoituskaan
Ja ei tainnu kukaan tässä ketjussa vielä sanoa, mutta sen ensipyörän voi ihan oikeasti vaihtaa poiskin, sitten kun tietää paremmin, mistä tykkää ja mikä tuntuu mukavalta. Eli älä liikaa mieti sitä vaan osta joku "riittävä": se "riittoisuus" on kuitenkin vain tilapäistä, kun moottoripyöristä on kyse.
Itseänikin himottais toisen tyyppinen pyörä, mutta ongelma on se, että en haluaisi myöskään tuosta Shadowista luopua... Tuli parhaimmillaan istuttua sen päällä 15 tuntia vuorokaudessa viime kesänä, eikä paikat puutuneet ollenkaan ja hauskaa oli vaan koko ajan. Oliskohan aika hankkia autotalli?