Melko helppo homma tuo minulle oli sen jälkeen kun olin koeajanut muutaman tuosta 600cc nakuporukasta. Ainakin tuo 600cc Bandit ja minä ei oikein tultu juttuun, vääntö puuttui alhaalta ihan kokonaan. Eihän sitä tuossa FZS 600:ssakaan paljon ole, mutta on edes jotain.
Ratkaisevaa oli minulle ihan fiilis, tuo ei tosin ollut ensipyörä, mutta melko pikainen kolmas

. CBF 600 oli tylsä, Bandit oli tukkoinen ja Fasu oli juuri oikea minulle. Ratkaisevaa oli myös budjetti joka oli 3500 euroa, sillä ei vielä ihmeitä saa. Monsteri, SV, Hornet ja ER-6 eivät mahtuneet budjettiin, muuten olisi SV ollut vahvoilla.
Kuten jo sanottu, osta fiiliksella ja koeaja se mitä haluat ostaa. Älä osta ekaa, siis ihan oikeasti älä osta sitä ekaa jota käyt katsomassa, katsele paljon. Ota joku joka ei tykkää moottoripyöristä mukaan, säästyy rahaa. Nyt kun oppisi vielä tottelemaan omia neuvojaan, niin hyvä olisi.
Melkein uskaltaisin luvata, että valkkat minkä vain tuosta listasta maltilla ja tunteella, niin ei mene pahasti pieleen.