Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta varmasti ajaa ekan pyörän funktion hyvin. Etenkin naiselle![]()
![]()
No se oli vitsi, tosin huono. Nöyrimmät anteeksipyyntöni.Mutta varmasti ajaa ekan pyörän funktion hyvin. Etenkin naiselle![]()
En sen enempaa viitsi kommentoida noin typeraa vastausta.![]()
Minulla ensipyorana Ducatin Monster 695 ja sen oltua huollossa, sain lainaksi ER5, josta ei ole juurikaan hyvaa sanottavaa. Ehka olen Ducatistina hemmoteltu...
Vaimon pituudesta ja voimakkuudesta riippuu, tulisiko han toimeen ER5lla. Itse olen noin 157cm ja se oli liian korkea ja painava minulle: sain juuri ja juuri varpaat maahan kummaltakin puolelta, vaikea paasta satulaan, kun pyoran pyrsto nousee liian ylos ja satulaan paastyani, oli aika vaikeata saada pyora pystysuoraksi, sen verran painoa silla on.
No, ei mitaan. Alkaa vaan naismotoristina valilla ottamaan paahan tallaiset puheet. Minun pyorani on nimittain pienin, mita tuntemistani naisista tiedan ajavan, muilla paljon isompia ja isompitehoisia. Paras kaverini ajaa vapaa-aikana Gixxerin tonnilla ja kilpaa Ducatin 583 Monsterilla, ja muut ajavat 748/749/999 Ducateilla, tai Firebladeilla. Jotkut jopa ensimmaisina pyorinaan. Toisin kuin monille miehille, meille naisille voi antaa tehokkaan pyoran, ei ole niin kova halu kuitenkaan paasta kokeilemaan rajoja.No se oli vitsi, tosin huono. Nöyrimmät anteeksipyyntöni.![]()
sanoi:tuollainen viissatanen tuppaa olemaan sen verta nuhanen peli että kannattaa suoraa ostaa kuussatanen.
Mulla taitaa sitten tuon hatun lisäksi olla ihan kukkamekkokin. Hyvin olen perässä pysynyt, joskus jopa edellekin päässyt.Voi olla, että mie ehkä oon joku hiton kukkahattuilija teijän mielestä, ku miulle riittää alle tällanen mopo...