• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ER-6f rämisevä kate

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daxter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

daxter

New member
Onkos kellään muulla tuon äffän kanssa tullut ongelmaksi katteen räminä? Mun mopossa alkaa aika ikävä mekkala jostain 3000 kiekasta ylöspäin (loppuu sitten jossain 6000-7000 välillä). Tonnin huollossa katottiin ja arveltiin että se tulee jostain yläkatteen ja ajovalon välimaastosta. Mopon omat äänet olisi ilman tuota ihan mukavat...

Jenkit on omassa versiossaan (Ninja 650R) havainneet samaa ja siellä räminän korjaus menee ilmeisesti takuun piikkiin. Kawasaki kai on toimittanut jonkun korjaussarjan ja ohjeistuksen huoltoihin tuota varten. Mitenhän täällä kotomaassa?

Nopea kotikutoinen korjaus kelpaisi toki myös
smile_org.gif

Linkki jenkkien käymään keskusteluun

eikös tohon sunkin pyörääs ole myönnetty takuu? myyjäliikkeeseen vaan mopo takas ja vaadi räminät pois!

Työkaveri on valitellut samaa uudessa äffässään. Kehotin mainitsemaan huollossa. Täytyypä kysellä, mitä ovat sanoneet.

Treissasin oman räminäni kytkimen alla horisonttaalisesti olevaan katteenpalaseen ja mittaristoon. Tonnin huollossa levittelivät käsiä ja kertoivat ettei ainakaan vielä ole asiaan ratkaisua tai kuka ratkaisun maksaisi. Täytynee jossain välissä kovistella heinon myyjää...

confused_orig.gif
No johan on....ei ole kokemusta, olen tällä viikolla ostamassa samaisen pyörän. Ja en henk. koht. pidä mistään epämääräsistä räminöistä. Hulluksi sellasista tulee pidemmän opäälle, täytyy kysellä kyseisestä viasta
sad_orig.gif

Mun f:ssä räminä kuuluu kattesta oikealta puolelta ja olen päätellyt että sillä puolella kate on jotenkin löysempi koska jäähdytinnestettä lisättäessä se pitää voida ottaa pois. Mulla myös sillä puolella ko. katteen sauma "vuotaa" jotain valkoista... oisko rämistessä hankautunutta katetta.
confused_orig.gif

Back