• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Eri pyörän katteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janski79
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

janski79

New member
Kuinkas moni on vaihtanu eri/uudemman pyörän katteita omaan pyöräänsä. Meinaan vaan noin yleensä että miten vähillä muutoksilla ja millaisella rahamäärällä olette päässeet lopputulokseen. Mietin vaan ensi talven hommia jos alkais muuttaa vähän uudempaan lookkiin.
Kertokaas kaikkee mahdollista tähän liittyvää.

mä olen.
yzf750sp 93 -> R1 -00

kamala homma ja kaikennäköistä nysväämistä. kaikki kiinnikkeet nyt tietenkin menee uusiksi mutta päänvaivaa tuottavat myös mittaristojen/penkin/valojen kiinnitykset. paljon hommaa mutta ns. kuriositeetin vuoksi kannattaa
smile_org.gif

plus saa extratyydytystä kun joku hätääntynyt uusiomotoristi juoksee kohti huutaen "ei sitä saa työntää kun menee ruisku ja katalysaattori sekaisin!!!" ... tämä siis akun loputtua viime saaristoajoissa... kehehehe.

ainiin.. taloudellisestihan pyörän modaaminen on ehdotonta persnettoa joten pidä pyörä ikuisesti niin tappio ei lunastu
biggrin.gif

Itse oon mietinyt zx7r:n katteiden laittoa tohon omaan,pitäs mennä periaatteessa melkein suorilla ilman ihmeempiä muutoksia...ja ysin pataa. Eipä olis kaikilla samanlaista! (Ei oo kyl nytkää
biggrin.gif
)

mä olen.
yzf750sp 93 -> R1 -00

kamala homma ja kaikennäköistä nysväämistä. kaikki kiinnikkeet nyt tietenkin menee uusiksi mutta päänvaivaa tuottavat myös mittaristojen/penkin/valojen kiinnitykset. paljon hommaa mutta ns. kuriositeetin vuoksi kannattaa
smile_org.gif

plus saa extratyydytystä kun joku hätääntynyt uusiomotoristi juoksee kohti huutaen "ei sitä saa työntää kun menee ruisku ja katalysaattori sekaisin!!!" ... tämä siis akun loputtua viime saaristoajoissa... kehehehe.

ainiin.. taloudellisestihan pyörän modaaminen on ehdotonta persnettoa joten pidä pyörä ikuisesti niin tappio ei lunastu
biggrin.gif
Nyt kuulostaa nii mielenkiintoselta projektilta,et olis kiva nähä tosta pyörästä kuvia,jos vaa mahollista
omg.gif

On asiallista, että joku miettii ens talven hommia, ku kesäkään ei ole vielä alkanut.
tounge.gif

älä nyt... johan mä ehdin yhden vaihdelaatikon levittää... kyllä nyt on kesä
biggrin.gif

kuvia voin ottaa joskus muutaman viikon päästä kun saan mopoon taas moottorin paikalleen

Ihan mielenkiinnosta kyselen...

Meniskö '01-'04 CBR600F:n sivukatteet heittämällä '99 CBR600F:n?
Olis koko mustat sivukatteet tarjolla niin ajattelin jos sellaset ostais (jos nyt menee heittämällä
nixweiss.gif
).

Mulla olis nyt tarkoituksena vaihtaa 93 malliseen bleidiin 99 malliset etukatteet ja 04 mallisen 1000rr:n takapää. Homman pitäisi olla aika simppeli.

Mietin vaan että mitenkähän menis FZR 1000:een -92
Thunderacen katteet. Päällepäin näyttää olevan melkoisesti eroa, että kannattaako edes ruveta harkitsemaan. Pitää tuumailla vielä kesä ja miettiä sitten syksyllä ajokauden päätyttyä uudestaan.

Mietin vaan että mitenkähän menis FZR 1000:een -92
Thunderacen katteet. Päällepäin näyttää olevan melkoisesti eroa, että kannattaako edes ruveta harkitsemaan. Pitää tuumailla vielä kesä ja miettiä sitten syksyllä ajokauden päätyttyä uudestaan.
Yhden moisen olen nähnyt. Teeppä siitä toinen. En usko kovin vaikeaksi tapaukseksi.

Back