Tämäkin keskustelu menisi lapsellisesta päänaukomisesta, mutta jotkut tuntuvat olevan ihan tosissaan...
Ongelman ydin taitaa olla siinä, että mopotarjonta on aivan liian monimuotoista nykyään, tekninen homogeenisuus voisi auttaa asiaan. Sitten voisitte riidellä siitä, kumpi vihreä on nopeampi väri...
Oma moponi ei ole mikään rataohjus, lähinnä torpedo, mutta se on urheilullinen sellaisella tavalla, josta itse pidän. Jos 955 kuutioinen triple olisi nopein tapa kiertää ympyrää, niin epäilemättä sellainen olisi jokaisessa rata-Kawassa.
Itse testi on kyllä aika älytön. Ainakin Trumpan meno alkaa tökkiä, jos vaihteena on kutonen ja nopeutta 96 km/h. Olisiko käyttökelpoisempi (ja samalla vaikeampi) tapa mitata kuinka mopot lähtevät omilta käyttövaihteiltaa tuosta nopeudesta. Tosin sekään ei tarjoa mitään järjellistä funktiota tuollaiselle testille.
Ihmeen pienet herneet teillä jää nenään jumiin...
Ongelman ydin taitaa olla siinä, että mopotarjonta on aivan liian monimuotoista nykyään, tekninen homogeenisuus voisi auttaa asiaan. Sitten voisitte riidellä siitä, kumpi vihreä on nopeampi väri...
Oma moponi ei ole mikään rataohjus, lähinnä torpedo, mutta se on urheilullinen sellaisella tavalla, josta itse pidän. Jos 955 kuutioinen triple olisi nopein tapa kiertää ympyrää, niin epäilemättä sellainen olisi jokaisessa rata-Kawassa.
Itse testi on kyllä aika älytön. Ainakin Trumpan meno alkaa tökkiä, jos vaihteena on kutonen ja nopeutta 96 km/h. Olisiko käyttökelpoisempi (ja samalla vaikeampi) tapa mitata kuinka mopot lähtevät omilta käyttövaihteiltaa tuosta nopeudesta. Tosin sekään ei tarjoa mitään järjellistä funktiota tuollaiselle testille.
Ihmeen pienet herneet teillä jää nenään jumiin...