Erikoinen mittaustapa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tämäkin keskustelu menisi lapsellisesta päänaukomisesta, mutta jotkut tuntuvat olevan ihan tosissaan...

Ongelman ydin taitaa olla siinä, että mopotarjonta on aivan liian monimuotoista nykyään, tekninen homogeenisuus voisi auttaa asiaan. Sitten voisitte riidellä siitä, kumpi vihreä on nopeampi väri...

Oma moponi ei ole mikään rataohjus, lähinnä torpedo, mutta se on urheilullinen sellaisella tavalla, josta itse pidän. Jos 955 kuutioinen triple olisi nopein tapa kiertää ympyrää, niin epäilemättä sellainen olisi jokaisessa rata-Kawassa.

Itse testi on kyllä aika älytön. Ainakin Trumpan meno alkaa tökkiä, jos vaihteena on kutonen ja nopeutta 96 km/h. Olisiko käyttökelpoisempi (ja samalla vaikeampi) tapa mitata kuinka mopot lähtevät omilta käyttövaihteiltaa tuosta nopeudesta. Tosin sekään ei tarjoa mitään järjellistä funktiota tuollaiselle testille.

Ihmeen pienet herneet teillä jää nenään jumiin...

Eiköhän päätetä tämä keskustelu vaikkapa tähän,ja nautita itse harrastuksesta,kuka triplellä,kuka kawalla,suzukilla..jne.Harrastushan tässä tärkein on (ainakin minulle) eikä se kenen mopotin kulkee....no..pikkupoikien sanoin:täysii.....typerää kinastella näinkin yhdentekevästä asiasta.
crazy.gif

Olisko trumpan aika opetella tekemään toinenkin lohkopohja sen 955:n tilalle joka on varmaan joka toisessa vessassa. Niin ja nelisylinteritekniikka otettiin yleisesti käyttöön japseissa jo 70-luvulla. Vink vink.
Tähän on jo pakko kommentoida, vaikken trumpettia omistakaan. Totta, nelisylinterisiä tuntuvat puskevan liukuhihnalta tuolla sushimaassa, mutta kuka semmosta mopoonsa kaipaa, kun tuo sylinterimäärä on autoon riittämätön ja mopoon liikaa
baaa.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

aamen!

ja tota...tää moottoripyöräily taitaa olla jo siinä pisteessä et alta kilonen pyörä on mopo, ja jossei se oo japsi, ja ei pärjää radalla ni eihän sil tee sit mitään! ei riitä et pyörä on hyvä, kun sen pitää saatana olla PARAS!
baaa.gif

ihme touhuu, mut olokoon!
confused_orig.gif

Mopoja on tehty moneen tarkoitukseen ja tämä keskustelu ainakin osoittaa sen, että lähes jokainen osaa perustella hyvin sen miksi oma mopo on PARAS!
062802jumpie_prv.gif

Ja hyvä niin koska miksi sitä huonompaa ostaisikaan itselleen...
biggrin.gif

Back