Näkyy pimeässä ,)))My Webpage
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun tuunattu kypärä näkyy pimeässä. Kuvia viimeisten viilausten jälkeen...ihan pian.Näkyy pimeässä ,)))My Webpage
Kasarikama on muotia, ja tuo kuosi sopii siihen: Saisikohan tuota tikkiliivinä?Toi takki näyttää liikaa tikkitakilta. Ei kauhean katu-uskottava.![]()
Sinisillä valoilla TAKUUvarma pysäytysmagneettiMun tuunattu kypärä näkyy pimeässä. Kuvia viimeisten viilausten jälkeen...ihan pian.Näkyy pimeässä ,)))My Webpage
Mahtaako muuten poliisi tykätä huonoa, sattui tuohon kovahattuun tulemaan siniset valot? Pitäiskö vaihtaa johonkin muuhun?
Antaa pysäyttää, kyllä mulla aikaa jutella on.Sinisillä valoilla TAKUUvarma pysäytysmagneetti![]()
Taaksepäin ei mun käsittäkseni saa näkyä sinistä valoa. Nykysin ei vaan oikein päde tuo että sininen on varattu vain viranomaiskäyttöön kun valot eteenpäin alkaa tätä nykyä oleen aika sinisiä. Ja tiedä sitten että alkavatko tulkitteen tuossa niitä että missä mikäkin valo saa sijaita.Antaa pysäyttää, kyllä mulla aikaa jutella on.Sinisillä valoilla TAKUUvarma pysäytysmagneetti![]()
![]()
Mutta onko joku pykälä, minkä varjolla voivat tuupata käteen maksamattoman lipun verkkopankkiin?
Pilottitakki on ainoo oikee takki
ei mitään tommosii![]()
Niin ajoneuvossa ei saisi tollasia valoja olla,tiedä sitten koskeeko vaatteitakin,mulla on goreissa valkoisia, taakse päin näkyviä heijastimia,ahtaasti tulkiten nekin sitten on laittomia.Taaksepäin ei mun käsittäkseni saa näkyä sinistä valoa. Nykysin ei vaan oikein päde tuo että sininen on varattu vain viranomaiskäyttöön kun valot eteenpäin alkaa tätä nykyä oleen aika sinisiä. Ja tiedä sitten että alkavatko tulkitteen tuossa niitä että missä mikäkin valo saa sijaita.Antaa pysäyttää, kyllä mulla aikaa jutella on.Sinisillä valoilla TAKUUvarma pysäytysmagneetti![]()
![]()
Mutta onko joku pykälä, minkä varjolla voivat tuupata käteen maksamattoman lipun verkkopankkiin?
Idea aika hyvä tuossa takin selkään tulevassa valo systeemissä mutta paremman näkönen tuo sais olla. Ja kun vielä vilkut noin lähellä tuota jarruvaloa niin hukkuu tuo vilkku siihen jarruvalon kirkkauteen.