• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Erikoiskilvet prätkissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jim Goose
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli mieleen joskus kauan sitten TM:ssä (siis lehti, ei pyörä..
tounge.gif
) ollut kuva, jossa oli aidonnäköinen kilpi DT-125, DT Jammussa tietysti. Kaveri vaan oli narahtanut rekisteröimättömällä pyörällä ajosta, tuohon aikaan kun ei rekkari voinu D:llä alkaa...
omg.gif

Joskus 90-luvulla taas muistaakseni Cagiva Frecciassa oli rekkari BE-2 (kakkosen perässä vielä "nd"..). Piikkinä sentään nopeammasta päästä, mut ei varmaan kakkoseksi kaikkia jättänyt...
smile_org.gif

Pyörän ja auton kilpi voivat olla samat. Omien pyörien N-alkuiset kilvet ovat autopuolella jenkkipakuissa. Aikanaan taas esim. TM-25 oli TM:n LP:lle lahjoittamassa Aspenissa ja toisaalta Tampereella Z 250 C Kawassa. Kilvethän ovat pääsääntöisesti erilaiset nykyisten valkoisten kilpien aikaan. Mustat kilvethän olivat aikanaan samannäköisiä jolloin saattoi olla ettei saman sisältöinen kilpi käynyt molempiin.

Jo monta vuotta sitten näin Tampereen ohitustiellä vanhan HD:n, jonka kilpi oli BAD 666.

Semmosta huhua olen kuullut että jonkun kaverinkaverinkaverinkaveri olisi saanut maksutta vaihtaa pois uudesta menopelistä epäilyttävän rekisteri tunnuksen...

Taisi olla justiinsa joku GAY-*69

Mutta huhu on aina huhua
eikä taas liittynyt mitenkään aiheeseen
withstupid.gif

Semmosta huhua olen kuullut että jonkun kaverinkaverinkaverinkaveri olisi saanut maksutta vaihtaa pois uudesta menopelistä epäilyttävän rekisteri tunnuksen...

Taisi olla justiinsa joku GAY-*69

Mutta huhu on aina huhua
eikä taas liittynyt mitenkään aiheeseen  
withstupid.gif
Tuo on täysin totta, tätini (uskonnonopettaja) sai vectraansa ekaksi rekkariksi fuc-xxx ja sai tuon vaihdettua ihan ilmaiseksi hieman soveliaampaan.

Kyllä tuli hetki unelmoitua silloin rekisteröintihetkellä, josko maksaisi 1000 euroa kilvestä KAP-57  
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Joskus koitin ehdottaa tolle meidän pressalle (siis JP-800:lle) että hommais telluun kilviksi ORG-1 siinä olis tyyliä, mutta ei se oikein innostunut..
tounge.gif

Ja olihan .Orgin poikakalenterissa yhdellä karvanaamalla R1:sessä erikoisrekkarit...
wink.gif

Sitten joskus kun kasvan isoksi ja ostan sekä rakennan itselleni

sen kaikkein räyhäköimmän moottoripyörän haluan rekisteröidä

sen tunnuksella WW - 111 ("World War Three")!

buttrock.gif

Jossakin sanomalehdessä oli vähän aikaa sitten juttua noista rekkareista, ja siinä kerrottiin, kuinka myös eräs pastori oli saanut vaihtaa rekkarinsa; numerona kun oli 666.
biggrin.gif

Itse ostin pyörän 03 ja sain rekkariksi jota BI-345 tai jotai vastaavaa..noh onneksi ne sai vaihdettua ja nyt on CA
tounge.gif

En ole kapeakatseinen tai mitään mutta jotenkin se BI ei sattunut silmään ja koska kilpien vaihto oli minulle käytännässä katsoen ilmainen niin mikä jottei.

Omaan pyörään sattui kilviksi SZ-xxx, onneksi kilvitin silloin Suzukin, saas nähdä osuuko Kawaan KW-xxx kilvet
biggrin.gif

Aika hauskoja oli/on myös 90 luvun alussa "julkaistut" LP ja YK kirjainsarjat. Ainakin ensinmainittu kuullostais paremmalta valtion virkamiehen valkoisessa pyörässä, jälkimmäinen taas sopisi palkkasoturin tuomaan mopediin. Itse olen himoinnut kaverin kawassa olevaa XX  
smile_org.gif
rekkaria, kun pitäis suomen kilvet hankkia kevään aikana...taitaa kuitenkin tulla ne mitkä sedillä sattuu hyllyssä olemaan

Omaan Ducatiini (888 SP4) sain sattumalta kilven CB-888. Kirjaimet on siedettävä, koska numerot sattui kohdalleen..

Back