• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Eroja nostopukeissa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jamas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse en ole juurikaan eroja takapukkien laitossa huomannut, enemmänkin on häirinnyt jos pukki on ollut liian löysää putkea tms.

Toisaalta ei minua ole neuvolassa tarvinnut lukioaikojen jälkeen punnita...
biggrin.gif

Kuten moni edellä jo mainitsikin, niin pukkien geometriasta löytyy ratkaisu. Vaikka pukit näyttävät samoilta, niin pienikin ero "renkaat - V-tuki - vipuvarsi"-kolminaisuudessa aiheuttaa yllättävän isoja eroja.

Kyllä mulla on mopot noussu ihan yksin tolla Bike-Liftillä.
No ehkä yleistin, mutta itse olen 5 vuotta nostellut hampaat irvessä tolla Bike-liftillä ensin gixua ja sit busaa ja nyt kun hain ton motonetin niin nousee kun höyhen entiseen verrattuna... kai niissä sit ne erot niin pieniä ettei silmällä huomaa millä nousee helposti ja millä ei...  
nixweiss.gif
Gixuun on nykyään Bike-Liftiltä saatavana erikseen matalampi malli (pelkästään lankarulla - v-tuilla). Itse hommasin sen, minkä jälkeen piti hakea kuntoilu jostain muusta kuin pyörän nostamisesta.

Kyllä mulla on mopot noussu ihan yksin tolla Bike-Liftillä.
No ehkä yleistin, mutta itse olen 5 vuotta nostellut hampaat irvessä tolla Bike-liftillä ensin gixua ja sit busaa ja nyt kun hain ton motonetin niin nousee kun höyhen entiseen verrattuna... kai niissä sit ne erot niin pieniä ettei silmällä huomaa millä nousee helposti ja millä ei...  
nixweiss.gif
Gixuun on nykyään Bike-Liftiltä saatavana erikseen matalampi malli (pelkästään lankarulla - v-tuilla). Itse hommasin sen, minkä jälkeen piti hakea kuntoilu jostain muusta kuin pyörän nostamisesta.
No mun gixusta ei ole enää kun muisto, mut tosiaan noit pukkeja/malleja vaikka kuinka ja aika moni haukkaa hatullisen kakkia ostaessaan tosta vaan tyylillä, mut eipä noita oikein etukäteen kaupassa voi testaillakkaan...

Back