Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikki on kotiapäin jos on alennettu hinta.....miks kunnossa oleva muutaman satasen ajettu pitäis olla -20 %?????Itse kauppiaana en ainakaan moisella alella möisi...![]()
Jos uuden ajamattoman saa -10% alennuksella niin kyllä tollanen "käytetty" pitää olla vähintään toi -20%
Meinaatko, että uudesta saa "aina" -10% ihan tinkimällä?

No tähän mennessä olen saanut. Kaks uutta pyörää ostaneena suomesta "suomi"pyöriä.
Ei tuossa nyt -20% alennusta ole, mutta tuntuva alennus kuitenkin. Lähinnä pohdin että onko tuossa nyt jotain riskiä mitä en keksi.
Ok, hyvä tietää. En tiedä saisiko tästä prätkästä listahinnasta -10% vaikka olisi käyttämätön, kun on ylivuotinen malli.
Vai vielä ylivuotinen. Ei kait kukaan maksa ylivuotisesta listahintaa?
Siis ei ole sama hinta kuin 2012, eli tuossa kohdeprätkässä on alennusta viime vuoteen verrattuna ylivuotisuudesta + esittelypyörän alea.
Sehän se merkkaa, että oletko itse tyytyväinen siihen hintaan? Jos koet hinnan sopivaksi niin hus kauppaan siitä.Mitä riskejä tuossa voisi olla, saatko täyden takuun siihen? Ostaahan monet käytettyjä pyöriä yksityisiltä ilman mitään takuuta ja huomattavasti suuremmilla kilsoilla. Sä saat tuohon lähes uuteen pyörään takuun ja mahdollisissa ongelma tilanteissa hoidat asiat liikkeen kanssa.
Mikäs pyörä on kyseessä? Se mitä itse olen koeajoilla käynyt esittelypyörillä, niin aika varovasti on tullut ajeltua niin kuin aina itselle vieraalla kalustolla alkuun. Meinaan vaan, että tietty joku kilokyykyn ostaja saattaa herkemmin sitä runtua antaa jo heti koeajollakin?

Täysi takuu tulisi. Ainoa miinus tuossa on, että kauppa on useiden satojen kilometrien päässä, eli jos tulee takuuasioiden vuoksi asiaa kauppaan, niin häviää äkkiä tuo säästö.