"Ei kukaan ole ketään murhaamassa, on vain olemassa sananlasku "Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön".
Ihan sama juttu kuin jos menisit kaupungille kävelylle ja tönisit muita ihmisiä ihan huvin vuoksi, et suinkaan siksi että haluaisit tapella vaan ihan vaan viihdyttääksesi itseäsi, niin kyllä sieltä joku sivaltaa takaisin tosissaan ja niin että tuntuu.
Järjen käyttö on toivottavaa mutta jos haluaa leikkiä niin aina se leikkikaveri jostain löytyy. "
Mä kyllä ihmettelen Stagan väkivaltaisuutta. Pitäisikö Sinun mennä johonkin ÄngörMänizment-kurssille? Tuolla asenteella on pakko olla vaarallinen liikenteessä.
Että se on sitten leikin kestämistä kun kaveri hidastelee vähän edessä ja sen jälkeen ajetaan päälle? Mitä olisit mahtanut todeta gyille kun olisit ajanut yli? "Se ärsytti?" "Oma vika, kun aloittaa leikkimään kestäköön leikin?"
En puolustele poikien tekoa sinänsä mutta totean, että nuorena tulee kaikkea kpäistä mieleen. Onko se sitten paras opetus, että otetaan kortti pois vai olisiko kannattanut käyttää vähän JÄREÄMPÄÄ menettelyä, noin kunnon PUHUTTELUA ilman väkivaltaa. Olisi ehkä ollut kasvattava vaikutus parempi... Noh, kuitenkin helevetin turhaa spekuloida. Taustoissa voi vaikuttaa ainakin seuraavat ydinkysymykset:
a. Jätkät oli kaikki mistään piittaamattomia rnkkuja ja ne saatiin vihdoin kiinni.
b. Ne oli ihan hyviä nuoria, mutta niksahti. (Usein kmp:llä ajavat ovat, koska aineiden käyttöön jää vähemmän aikaa).
-> b1. Ne härnäsi kaveria, joka oli bussissa.
-> b2. Yrittivät tehdä vaikutusta johonkin vosuun/ihin.
Noin kotipoliisina toimiminen ja toisen uhkailu liikennevälineellä on pelkästään sairasta. Olen ollut näkemässä kun autolla hätistetään ohituksen jälkeen kilometritolkulla fillarin perseessä.
Just kaikkien kotipoliisien vuoksi pitää ohittaa: Parhaalla vaihteella, hana pohjaan, (eturengas pystyssä (jos osaa(mä en))), sillai ettei kotipostiljooni ehdi edes tajuta mikä siitä meni. Noh, kaiken maailman kustomeillahan ei voi edes niin tehdä.
En ole sosiaalitantta-kukkahattu ja EN kannata mietoja rangaistuksia PAITSI ylinopeuksissa jossa ei vaaranneta ketään.
Kuitenkin oli kiva tehdä tähän keskusteluun vähän Vetis-Kukkis-vääntöä!